Iako su mu performanse nešto slabije (3,2 sekunde do stotke) od Modela S, u Tesli se itekako imaju čime pohvaliti.
Nekoliko sati prije nego je Elon Musk izašao na pozornicu predstaviti novi Teslin ‘Model X’, prvi električni SUV, tvrtka je odlučila pozvati grupu kod sebe u Kaliforniju i dozvoliti im da ga isprobaju. Nick Jaynes bio je među njima, a za Mashable je napisao svoju recenziju ovog dugo najavljivanog automobila. Iako je u njemu proveo manje od deset minuta, to je vrlo vjerojatno deset minuta više nego što će nas većina ikad biti u futurističkom Modelu X.
Prva razlika koja je uočljiva u odnosu na “uobičajeni” automobil koji vozite jest što vam prednje staklo dođe i do iznad glave, iako ste dovoljno udaljeni od njega, a trenutačno je najveće prednje staklo ugrađeno u neki automobil. Kao vozaču vam se kraj desnog koljena nalazi ekran od 17 inča koji vam svojim senzorima pomaže pri parkiranju.
Model X je izuzetno tih tijekom vožnje, što može zahvaliti činjenici što vozi i funkcionira “na struju”. Tesla je ovime predstavio svoje treće vozilo kojim pokušava popularizirati svijet električnih automobila, a njegova je cijena 130 tisuća dolara.
Za 3,2 sekunde do stotke
Osnovne su karakteristike luksuznog Modela X malo slabije performanse (3,2 sekunde do stotke) od Modela S i domet od 400 kilometara na jednom punjenju.
Udobnost sjedala je vrhunska, sudeći po dojmu novinara, no vizualno najatraktivniji dio zasigurno su krilna stražnja vrata, to jest vrata koja se otvaraju poput krilaca nekog kukca, prema gore a zatim se šire (što je prkatično u slučaju kada ste parkirani između dva vozila). Treba im samo 30 centimetara prostora da vas ‘neometano’ puste van.
Svi stručni podaci o mogućnostima Teslina Modela X predstavljeni su 29. rujna na službenom predstavljanju koje je predvodio jedan od osnivača Tesle Elon Musk, no sretnici koji su ga imali priliku isprobati u praksi slažu se da je prvi dojam impresionirajući.
https://youtube.com/watch?v=RUz_EXSmp9w