"Čarobni hrvatski štapić" Vitastiq osvojio Europu

Znanost 16. lis 201519:05 > 19:31
Vitastiq

Čarobni štapić za čarobno zdravlje! Mogli bismo tako nazvati hrvatski startup Vitastiq. Dosad je u crowdfunding kamapnji prikupio gotovo 200 tisuća dolara, a stiglo je i međunarodno priznanje. Njegovi začetnici imaju velike planove.

Hrvatska aplikacija među najboljim startaupima u Srednjoj Europi. Laskava titula u kategoriji najboljeg korisničkog iskustva pripala je hrvatskom Vitastiqu.

“Vitastiq je prvi osobni uređaj na svijetu koji se koristi za provjeru stanja vitamina i minerala u tijelu Ovo je jedan novi gadget koji se spaja na smartphone ili tablete i možete s njim provjeriti svoje stanje vitamina i mirela preko akupunkturnih točaka”, rekao je kreator Dean Vranić.

Postupak je jednostavan – elktrodom se dotaknu određene točke lica i tijela, a tako dobiveni podaci obrađuju se preko besplatne Vitastiq aplikacije.

“Možete dobiti informaciju o konkretnom dodatku upravo u trenutku kad vam on nedostaje. Dakle, kad ste izmjerili nedostatak vitamina C možete dobiti informaciju da kupite baš vitamin C”, rekao je kreator Dean Vranić.

No početak nije bio lagan. Sve je krenulo od nagovora kuma.

“Moj kum je također bio u poslu s vitaminima i trebao je sličan uređaj pa smo rekli zašto ne bi napravili to malo sofisticiranije tako da je iz te ideje izašao ovaj uređaj”, rekao je kreator Dean Vranić.

“Okolina za startupove je kao što je okolina u Hrvatskoj, tu se ne trebamo zavaravati. Nažalost, proizvodimo taj uređaj ovdje. Nažalost zbog toga što je proizvodnja izrazito teška i kompleksna i gotovo da nije bilo elementa gdje nije zapinjalo”, kazao je direktor Damir Ciglar.

Čarobni štapić s hrvatskim potpisom naišao je i na kritike. Neki smatraju da je to pseudoznanost. zbog čega su proveli i nezavisno istraživanje čijim su rezultatom zadovoljni, no direktor kompanije napominje:

Taj uređaj nije medicinski uređaj nego je doslovno health and fitness kategorija, uređaj koji vam pomaže održavati svoje tijelo u fit stanju”, kazao je direktor Damir Ciglar.

Pseudoznanost ili odlična poslovna ideja, ova aplikacija u corwfunding kampanji prikupila je gotovo 200 tisuća dolara. Za hrvatski startup i više nego impresivno.

Više pogledajte u prilogu Elvira Mešanovića.