TikTok će drugu godinu zaredom biti službeni partner Eurosonga nakon što je Europska radiodifuzijska unija (EBU) odabrala tu platformu za prijenos natjecanja uživo, kao i za objavljivanje ekskluzivnih nastupa i sadržaja iza scene.
Objava je uslijedila nakon što je britanski parlament u četvrtak rekao da će blokirati aplikaciju u vlasništvu Kineza na svojim uređajima i mrežama zbog sigurnosnih razloga.
Martin Osterdahl, EBU-ov izvršni supervizor za Euroviziju, rekao je da su “milijuni novih obožavatelja Eurosonga otkrili događaj putem TikToka prošle godine i znamo da će još milijuni biti uzbuđeni zbog ovogodišnjeg posebnog događaja u Liverpoolu”.
“I natjecanje Eurosong i TikTok pružaju međunarodnu platformu za otkrivanje svježe nove glazbe i umjetnika i veselimo se zajedničkoj suradnji u stvaranju još velikih hitova 2023. godine.”
TikTok je također partner s Visit Liverpool nakon što je engleski grad izabran za domaćina natjecanja u ime prošlogodišnjih pobjednika Ukrajine u kojoj se natjecanje ne može održati zbog ruske invazije.
Aplikacija za društvene medije promovirat će mjesta za autobuse u gradu i ugostiti nastupe u Eurovizijskom selu – službenoj fanzoni u petak 12. svibnja od 18:30.
Susan Finnegan, komercijalna direktorica Culture Liverpoola, rekla je: “Oduševljeni smo što smo partneri s TikTokom, predstavljajući naš kultni grad na globalnoj pozornici i pričajući autentičnu priču o Liverpoolu kroz oči posjetitelja – kreatora sadržaja.”
Rich Waterworth, glavni menadžer TikTok operacija za Europu, rekao je: “Vidjeli smo legende Eurovizije kako započinju svoja putovanja na TikToku – poput Sama Rydera iz Ujedinjenog Kraljevstva, a pjesme Eurovizije napreduju na platformi i izvan samog natjecanja, poput Maneskinove “Zitti E Buoni”.”
TikTok je u vlasništvu kineske internetske tvrtke ByteDance, koja tvrdi da ne dijeli podatke korisnika s Kinom, ali kinesko obavještajno zakonodavstvo zahtijeva od tvrtki da pomažu Komunističkoj partiji kada se to od njih zatraži.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!