Novi broj "Charlie Hebdoa" rasprodan čim je stigao na kioske

Cropix/Ronald Gorsić

Prvi broj francuskog satiričnog magazina "Charlie Hebdo" nakon prošlotjednog napada na redakciju tog magazina veoma brzo je danas, čim se pojavio na kioscima, rasprodan širom Francuske.

“To je nevjerojatno. Bilo je između 60 i 70 ljudi koji su čekali u redu na mene da otvorim”, rekla je prodavačica u kiosku u Parizu, prenijela je agencija AFP. “Nikada nisam vidjela nešto slično. Svih mojih 450 primjeraka prodano je za 15 minuta”, dodala je prodavačica.

Charlie Hebdo, desetkovan u islamističkom napadu, opet je na naslovnici novog broja koji izlazi u srijedu nacrtao proroka Muhameda koji drži natpis “Ja sam Charlie”, ističući da nipošto neće popustiti i tražeći “pravo na uvredu”.

Tjednik Charlie Hebdo koji se na meti islamista našao upravo zato što je često crtao Muhamedove karikature, prikazuje na naslovnici uplakanog proroka u bijelom koji u rukama drži papir na kojemu piše “Ja sam Charlie”, što je međunarodni slogan sudionika prosvjeda protiv napada održanog u nedjelju u Parizu. Iznad karikature koju potpisuje Luz stoji naslov “Sve je oprošteno”.

Naklada porasla s 3 na 5 milijuna primjeraka

Naklada prvog broja Charlie Hebdoa nakon napada koji je desetkovao redakciju, izašlog u srijedu, porasla je s tri na pet milijuna primjeraka kako bi odgovorila na iznimnu potražnju u Francuskoj, objavio je distributer.

“Izdavač je odlučio u srijedu ujutro povećati nakladu na pet milijuna”, izjavila je Veronique Faujour, predsjednica Messageries Lyonnaises de Presse. Distribuirat će se u oko 500.000 primjeraka dnevno što će omogućiti svim kioscima koji to žele novu opskrbu, naglasila je ona. Taj povijesni broj satiričnog časopisa već je bio gotovo iscrpljen u Francuskoj u srijedu ujutro.

Nova isporuka predviđena je već za srijedu popodne, kaže distributer.