Johnson pokreće propagandnu kampanju vrijednu oko 100 milijuna funti

Svijet 29. srp 201914:55 > 14:59
REUTERS

Britanski premijer Boris Johnson pokreće najveću vladinu propagandnu kampanju nakon II. svjetskog rata u pokušaju da okupi javnost oko svojeg plana za Brexit, piše u ponedjeljak list Daily Telegraph navodeći da je riječ o kampanji vrijednoj oko 100 milijuna funti.

Johnsonova nova konzervativna vlada u sljedeća tri mjeseca potrošit će 100 milijuna funti na oglašavanje, kao glavni dio svoje kampanje, navodi list riječi neimenovanog vladina izvora.

Prema tom izvoru će ta kampanja biti “najveća propagandna kampanja nakon 2. svjetskog rata kako bi se Veliku Britaniju pripremilo za Brexit bez dogovora, s marketingom bez presedana, koji obuhvaća panoe, radio, televiziju”.

Škotska premijerka Nicola Sturgeon, koja bi se s Johnsonom treba sastati u ponedjeljak, u tvitu je napisala da je prijavljeno financiranje kampanje “sramotno bacanje novca”.

Boris Johnson je obećao povući Veliku Britaniju iz EU do produljenog roka 31. listopada, sa sporazumom ili bez njega.

Njegova vlada “djeluje temeljeno na pretpostavci” da će Velika Britanija blok napustiti bez dogovora, napisao je ministar Michael Gove u The Sunday Timesu.

Gove, koji je u vodstvu priprema za ‘no-deal’ izlazak iz EU-a, rekao je da “će cijela vladina mašinerija raditi punom parom “kako bi se pripremila za Brexit bez sporazuma”.

The Telegraph je rekao da je Johnson naredio svojim ministrima u nedjelju da “rade punom brzinom da se pripreme za ‘no-deal’ izlaz iz EU, kako bi se postigao napredak”.

Ministar financija Sajid Javid napisao je u The Sunday Telegraphu da će vlada financirati “jednu od najvećih britanskih javnih kampanja” kako bi pojedince i tvrtke pripremila za Brexit bez postignuta dogovora.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows | i društvenih mreža Twitter| Facebook | Instagram