Fina se oglasila vezano uz slučaj ovrhe, u kojoj su greškom Antonu Percanu ovršili 650 tisuća kuna, zato što je imao isto prezime kao osoba nad kojom su zapravo trebali provesti ovrhu.
‘Po primitku reklamacije od gospodina Antona Percana, Financijska agencija je utvrdila da je prilikom provedbe ovrhe došlo do pogrešnog postupanja. Pogreška je ispravljena, a ovršena sredstva danas bi trebala biti vraćena na njegov račun. Ovim se putem još jednom ispričavamo gospodinu Percanu’, stoji u isprici iz Fine.
Podsjetimo, nakon što je Percan ustanovio da mu je račun blokiran, tražio je od Fine da ispravi grešku, odblokira mu račun i vrati novac. Međutim, rečeno mu je da za uslugu deblokade računa treba platiti 450 kuna.
“Oni su me pomiješali zbog prezimena s nekom drugom osobom koja je preminula i koja je jednoj turističkoj tvrtki bila dužna 650 tisuća kuna. Prvo mi je rečeno da za ponovno aktivaciju računa trebam platiti 450 kuna, da bi naknadno taj iznos prenamijenili u 185 kuna. Zašto bih ja išta plaćao kada je sve kompletno njihova greška koju su na kraju i sami priznali? Imam isto prezime kao taj čovjek i vjerojatno su sve proveli na osnovu prezimena, a ne na temelju OIB-a. No, to nije prvi slučaj, jer po istom principu su blokirali i mog prijatelja kojeg su također tražili novac za odblokiravanje računa, pa sve više počinjem vjerovati da se ne radi o slučajnosti”, priča ogorčeni Puljanin.
“Fina mi je potvrdila da su me blokirali zbog duga određenoj turističkoj tvrtki s kojom nemam nikakve veze. Za ovako nešto vani bi netko dobio otkaz i snosio odgovornost, ali očito kod nas morate objašnjavati da niste krivi i trošiti vrijeme i živce na tuđe propuste”, zaključuje.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.