Iz INA-e su u subotu priopćili kako je uobičajeno da naftne kompanije šalju svoje proizvode željeznicom prema i iz svojih rafinerija.
Reakcija je to na izjavu tehničkog ministra Tomislava Panenića koji je izrazio nezadovoljstvo što je bez znanja hrvatskih članova Nadzornog odbora i Uprave INA-e noćas prevezena domaća nafta u riječku rafineriju, zbog čega će, rekao je, zatražiti službeno očitovanje MOL-a.
“Uobičajeno je da naftne kompanije šalju svoje proizvode željeznicom prema i iz svojih rafinerija. Jučer je tako u poslijepodnevnim satima probno prevezeno 600 tona domaće nafte (oko 1 posto ukupne mjesečne domaće proizvodnje) željeznicom iz Graberja Ivaničkog do Rafinerije nafte Rijeka.
Također, već smo ranije izvijestili kako s ciljem poboljšanja fleksibilnosti rafinerijske prerade INA razmatra alternativan način prijevoza domaće nafte u Rafineriju nafte Rijeka. Rafinerija nafte Sisak nastavlja preradu 25. listopada”, naveo je u priopćenju Sektor korporativnih komunikacija INA-e.
Ministar gospodarstva u tehničkoj Vladi Tomislav Panenić ranije danas je izrazio nezadovoljstvo zbog toga što je bez znanja hrvatskih članova Nadzornog odbora (NO) i Uprave Ine noćas prevezena domaća nafta u riječku rafineriju, te je u izjavi Hini najavio da će zatražiti službeno očitovanje MOL-a.
Ministar Panenić potvrdio je Hini da je o prijevozu u rafineriju u Rijeci bio upoznat prekasno, odnosno kad je transport već krenuo te ga stoga više nije bilo moguće zaustaviti.
„Jednom sam reagirao pravovremeno, ali ovaj put nisam dobio pravovremenu informaciju“, kazao je Panenić, referirajući se na svoju odluku iz srpnja kada se usprotivio slanju sirove nafte u riječku rafineriju, budući da bi to mogla biti naznaka o gašenje sisačke rafinerije.
Kao i tada, i danas je Panenić naglasio da je potrebno postignuti dogovor MOL-a i Vlade, kao suvlasnika Ine, o njezinom poslovanju, pa tako i oko rafinerije.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.