Kad vam je potrebna gotovina, a kilometrima daleko nema bankomata novčarske kuće čiji ste klijent, ne preostaje vam ništa drugo nego novac podići na najbližem uređaju. No, to uvijek nije jednostavno. Svjedoči to slučaj iz Dalmacije.
Klijentica jedne banke doživjela je neugodno iskustvo na ljetovanju nedaleko od Omiša.
“Ljetujem u Marušićima i često mi se zna dogoditi da ostanem bez ‘keša’, a ne primaju svugdje karticu. Bankomat na koji sam ‘osuđena’, ako ne namjeravam potegnuti do Omiša ili Baške Vode, jest onaj Hrvatske poštanske banke koji se nalazi u Mimicama, pokraj tamošnjeg prodajnog centra.
Kad sam prvi put otišla podignuti gotovinu, bila sam u nevjerici. Na displeju bankomata je kao najniži iznos bio naveden onaj od 800 kuna. Nisam znala imam li uopće toliko na računu! Sljedeća svota je bila 1200, pa 1600 kuna, i sve tako do 4000 kuna”, ispričala je Slobodnoj Dalmaciji i svoje tvrdnje potkrijepila i fotografijom.
Nakon što je podigla 800 kuna, požalila se prijateljima, kojima se, kaže, dogodilo isto, odnosno bankomat ih je “navukao” na podizanje većih novčanih iznosa.
HPB: Definiran iznos se automatski nudi
Objašnjenje su dali u Hrvatskoj poštanskoj banci (HPB).
“Na temelju prethodne analize utvrđen je prosječan iznos isplate na bankomatima ove vrste, kao i iznos koji se najčešće podiže u turističkim mjestima. Na taj je način definiran iznos koji se automatski nudi na ekranu bankomata, dok se ostali iznosi mogu zatražiti nakon odabira opcije ‘ostali iznosi’, a najniža svota koju je moguće podići je 200 kuna”, poručuju iz HPB-a i dodaju kako je riječ o bankomatskoj mreži koju je ova banka razvila u suradnji s internacionalnom tvrtkom First Data.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.