I prije nego li je postupak arbitražnog spora u Zurichu završio negativno po Hrvatsku, pa je premijer objavio nakanu njezina povratka u hrvatsko vlasništvo, puno se govorilo o tome kako MOL ne ulaže u obnovu i modernizaciju rafinerija u Sisku i Rijeci. Mišljenje Riječana nakon promjene situacije otišla je provjeriti naša Nikolina Zavišić.
Druga faza modernizacije Rafinerije nafte Rijeka kasni. Odluku Vlade da krene u preuzimanje Ine 600 radnika koji žive od rafinerije pozdravljaju, ali s oprezom, kako su napisali u biltenu koji su tim povodom izdali.
Zbog stanja u rafineriji iz ureda primorsko-goranskog župana odaslano je više dopisa prema Ini i Vladi.
“Ono što mogu pitati, što smo je prodavali da bi je kupovali. Gdje je poslovni plan, gdje je tržište”, pita se župan primorsko-goranski Zlatko Komadina.
Vjeran Piršić iz udruge Eko Kvarner mišljenja je da Vladin potez nema smisla.
“Bez ulaska u stanje te kompanije, koje je navodno veoma loše, svakom je jasno da je kupovanje naftne kompanije početkom 20. stoljeća bio suvisao potez, međutim kupovanje naftne kompanije početkom 21. stoljeća je suludi biznis”, komentirao Piršić u Novom danu.
“Kada se prijeđe preko Krčkog mosta ulazi se u 2020. godinu. Otok Krk reciklira 54 posto otpada, a 2030. planiraju biti energetski neovisni o CO2, okrenuli su leđa fosilnim gorivima i rafineriji. Gledaju u budućnost.
Više pogledajte u prilogu.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.