Yasuharu Sasaki je prije 23 godine počeo raditi kao copywriter u tvrtki Dentsu Network, a sada je njezin kreativni direktor koji će održati predavanje na Danima komunikacija u Rovinju.
“U Japanu je sasvim normalno da tvrtka ulaže u znanje zaposlenike koji se na taj način razvijaju i onda odlaze u druge odjele”, rekao je Sasaki na pitanje je li normalno za zaposlenike tvrtke da tako dugo godina provedu u istoj tvrtki.
Na upit da opiše svoj posao Sasaki odgovara kako je njegov posao stvaranje reklama za TV ili novine,
“Sada u digitalnom svijetu stvaramo nove usluge i porizvode. Uvijek se kombinira tradicionalno i digitalno oglašavanje. Jedan od nedavnih projekata na kojem smo radili je bio obrazovni alat koji je bio za tvrtku koja se bavi konditorskim proizvodima. Zahvaljujući alatu djeca su se educirala slaganjem grickalica i slatiša”, objasnio je Sasaki koji dodaje kako je komunikacija danas jako bitna, te da se sve može iskoristiti u svrhu komunikacije – satovi, majice, bilo što.
Sasaki je govorio i o trendovi u oglašavanju
“Posao je izazovan, treba se upoznavati s tehnologijama i novim alatima, ali to je uzbudljivo, usmjereni smo na šire područje i jednostavno želimo postići da se ljudi zbliže putem digitalnog marketinga. Dogodi se ponekad da je teško imati dobar rezultat u digitalnom području gdje je sve novo, ali uvijek se razmišlja dugoročno, gleda se šira slika. Prodaja je katkad bitna, katkad je bitan osjećaj korisnika. Klijenti su oni koji će izmjeriti uspjeh”, objasnio je Sasaki koji je imao i savjet za sve mlade koji žele uspjeti u digitalnom marketingu.
“Želim poručiti mladima da trebaju stvoriti nov način komnikacije koji će ići dalje, treba privići ljude novim alatima. Bitno je koristiti sve kanale na društvenim mrežama, ali treba stvoriti i nove alate. Kreativnost treba usmjeriti na nešto novo”, rekao je Sasaki.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.