U promociju turizma vraćaju se 'kockice'

Vijesti 21. kol 201710:37 > 10:40
N1

U veljači 2015. godine objavljen novi slogan Hrvatske turističke zajednice, "Croatia. Full of life" (Hrvatska. Puna života). Cijena navedenog koncepta iznosila 2.250.000 kuna bez PDV-a, odnosno 2.812.500 kuna s PDV-om.

Koncept je tada jednoglasno odabran od strane Povjerenstva za odabir krovnog komunikacijskog koncepta te od Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice.  Prije početka ljeta, ministar turizma Gari Capelli kazao je kako smatra da će biti nužno raditi korekcije na tom planu, jer “Croatia. Full of life” nije zaživio u protekle dvije godine. Capelli je tako u lipnju naveo kako bi nova kampanja treba više isticati nacionalna obilježja. “Mi ćemo poraditi više na nacionalnim obilježjima, vraćanju kockica, dakle ono Croatia ili Hrvatska, da na tom planu radimo malo više”, najavio je tada Capelli.

Ministarstvo turizma odgovorilo je na upit Indexa oko toga ima li kakvih novosti po tom pitanju, odnosno razmišlja li se trenutno o promjeni turističkog slogana “Croatia. Full of life”, kada bi se takve korekcije potencijalno radile, kako bi one izgledale te hoće li biti raspisan natječaj za novi krovni komunikacijski koncept hrvatskog turizma.

Iz Ministarstva turizma su odgovorili kako neće ukidati slogan “Full of life” u ljetnom dijelu turističke godine, no i kako smatraju da je izvan sezone potrebno Hrvatsku više promovirati kroz “nacionalna obilježja, kao što su, na primjer, kockice po kojima je Hrvatska prepoznata diljem svijeta”.

“Hrvatska je danas u europskim, ali i svjetskim okvirima jedna od najtraženijih i najatraktivnijih turističkih zemalja – hit destinacija 2017. godine. Ovako veliki interes za Hrvatskom mora pratiti i odgovarajući promotivni koncept koji će među turistima iz cijeloga svijeta našu zemlju predstavljati kao jedinstvenu, drugačiju i zanimljivu destinaciju, što mi svakako i jesmo. Ono što želimo, a iskustva s terena to samo potvrđuju, je specifična turistička promocija Hrvatske prilagođena različitim tržištima.

Rezultati turističkog prometa u dosadašnjem dijelu godine potvrda su da Hrvatska postaje cjelogodišnja destinacija. Slogan „Full of life“ neće se ukidati, on ostaje i koristit će se prigodno, po potrebi. Taj slogan je od dijela struke pozitivno ocijenjen i on je dobar za npr. korištenje u glavnom, ljetnom dijelu turističke godine, no smatramo da bi u promociji Hrvatske u svijetu trebali više koristiti i promovirati se kroz naša nacionalna obilježja, kao što su npr. kockice po kojima je Hrvatska prepoznata diljem svijeta”, poručili su iz Ministarstva turizma za Index.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.