Dvadesetak majki okupilo se u ponedjeljak ispred gradske palače kako bi gradskim čelnicima na čelu s gradonačelnikom Borisom Miletićem izrazili nezadovoljstvo zbog poskupljenja vrtića, ukidanja popusta za drugo dijete u vrtiću te smanjenja sufinanciranja za djecu korisnike dječjeg doplatka.
Gradonačelnik Miletić nije se nije sastao s majkama pa su one ispred gradske palače u znak prosvjeda ostavile prljave pelene i otvoreno pismo pod naslovom: “Grad Pula neprijatelj djece: odluke Grada Pule smrde, užasno smrde!”
Majke u pismu pulskome gradonačelniku zahtijevaju da se smanji cijena vrtića za iznos obroka kad dijete nije u vrtiću, da se vrati dosadašnja subvencija prijevoza osnovnoškolcima i 20 posto popusta u plaćanju vrtića na drugo i svako sljedeće dijete, poticajniju natalitetnu politiku Grada te da se vrati popust od 50 posto u cijeni vrtića za korisnike dječjeg doplatka.
“Ogorčene smo vašim novogodišnjim odlukama kojima se na sramotan način udarilo na džepove najranjivije skupine društva, djece i nas, njihovih roditelja. To je bezobrazan, katastrofalan način ‘punjenja’ proračuna jer se djecom najlakše manipulira i smatramo da ste nas prisilno ucijenili”, napisale su majke u prosvjednom pismu gradonačelniku Miletiću, ističući kako tim odlukama “Pula nije dostojna titule koju nosi te se iz Grada prijatelja prometnula u neprijatelja djece”.
U pismu majke izražavaju ogorčenost što je – nakon podizanja prireza i povećanja udjela roditelja u cijeni vrtića, koja je sada 690 kuna na mjesec, ukidanja popusta od 20 posto za drugo dijete u vrtiću te smanjenja postotka sufinanciranja za djecu korisnike dječjeg doplatka – ukinut i besplatni prijevoz autobusima Pulaprometa za osnovnoškolce koji stanuju tri i više kilometara od škole.
“Ove vaše odluke su tsunami za naše obiteljske proračune. Smatramo da je socijalna i obrazovna politika koju Grad provodi loša i da je krajnje vrijeme da se naprave pomaci”, poručile su u pismu nezadovoljne majke, ističući gradski čelnici – ako nisu spremni štedjeti na svojim troškovima, honorarima, automobilima, domjencima i PR-agencijama – moraju biti moralni barem kad je njihov novac u pitanju.