Građani se žale da poštari ostavljaju obavijesti u sandučiću

Vijesti 07. ruj 201708:20 > 08:22
Marko Lukunic/PIXSELL (ilustracija)

Sve više građana nezadovoljno je uslugama Hrvatske pošte - u slučajevima kada plate uslugu preporučenog slanja poštari prilikom isporuke pošiljaka ne provjeravaju jesu li primatelji kod kuće, na adresi, već samo ostavljaju obavijesti o podizanju pošiljke u sandučićima, koje se potom mogu podići tek od sljedećeg radnog dana.

Na pitanje Indexa o tome jesu li u Hrvatskoj pošti zaprimili takve žalbe građana i, ako jesu, koliko se građana žalilo na navedeni problem te što poduzimaju po tom pitanju, iz HP-a odgovaraju kako dnevno na terenu imaju više od 2300 dostavljača.

“Hrvatska pošta dnevno na terenu ima više od 2300 dostavljača – poštara redovne (opće) dostave i poštara ekspres dostave. U prosjeku se diljem Hrvatske dnevno dostavi gotovo milijun pošiljaka. Služba za korisnike Hrvatske pošte svakodnevno zaprima upite, prigovore, ali i pohvale naših korisnika. Svakom prigovoru pristupa se ozbiljno i svaki se posebno provjerava. Iznimno nam je važno da naši korisnici budu zadovoljni i ako se dogodi propust, učinit ćemo sve da se problem, kakav god bio, riješi”, poručili su.

Otkrili su i koliko su prigovora zaprimili ove i prošle godine.

“Međutim, bitno je naglasiti da prigovore korisnika bilježimo u promilima te da oni nikako nisu pravilo. Također, neki prigovori su osnovani, a neki nisu. Ponekad se korisnici jave s općenitim prigovorima, a kad ih zamolimo da nam dostave konkretne podatke, ne dobijemo odgovor. Konkretno, u 2016. Služba za korisnike zaprimila je 2710 prigovora, od kojih je 161 označen kao opravdan. U 2017. je zaprimljeno 1069 prigovora, od čega 32 opravdana.

“Što se tiče rada i evaluacije rada poštara, postoje zakonski propisi i pravilnici koji reguliraju njihovo postupanje. Za svako ponašanje koje nije u skladu s pravilima postoje i sankcije. One se kreću u rasponu od usmene opomene do izvanrednog otkaza ugovora o radu, ovisno o vrsti i težini propusta ili prijestupa. Teže sankcije su rijetkost, jer većina poštara dobro i savjesno obavlja svoj posao. U prilog toj tezi idu i istraživanja o zadovoljstvu korisnika koja pokazuju da skoro 90 posto korisnika ima povjerenje u naše poštare i operatere na šalteru (telefonsko istraživanje provela je agencija Ipsos Puls prije dvije godine na reprezentativnom uzorku od 2500 osoba). Poštari su i danas omiljeni u svojim zajednicama te nerijetko uskoče u pomoć građanima. 

Zaključno, posao poštara nije lak i većina kolega ga radi s velikom pažnjom, brzinom i odgovornošću, a bez provjere konkretnih slučajeva na terenu teško je donijeti poopćene zaključke o njihovom radu.

Ono što možemo i što radimo jest provjeriti svaki pojedinačni slučaj te ga, svaki put kad je to moguće, riješiti na zadovoljstvo naših korisnika”, navode iz Hrvatske pošte.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.