Hrvate svake godine iznenadi i snijeg, pa kako ne bi posrnuće Agrokora, za kojeg su svi novinari znali da može lako pasti, ali nitko nije mogao znati, a kamoli reći - kad.
Kad je Todorić konačno pao, bila je to prekretnica u svakom pogledu. Tjednik Lider organizirao je tribinu o tome kako su mediji izvještavali o Agrokoru. Ugledni novinari se slažu – prekretnica u praćenju krize u Agrokoru, ali i prekretnica u razvoju hrvatskih medija, bila je objava N1 televizije o večernjem pohodu Ivice Todorića u Banske dvore.
Upravo na izvještavanju o Agrokoru dokazani su novi hrvatski mediji i novi — televizijski formati, brži i od do tada nedodirljivih portala. O javnom servisu da i ne govorimo. Nisu svi novinari položili ispit, ali ipak, veliki dio shvatio je odgovornost i počeo uvježbavati i neke nove standarde.
Da je Todorić prije pada komunicirao s javnošću, možda bi se i provukao. Izvanredni povjerenik održava redovite brifinge za medije, a njegova krizna komunikatorica uvijek je dostupna, priznaju novinari.
Naprimjer, da je izvanredna uprava mogla ranije odobriti objavu detalja o roll-upu, a pogotovu popis 20-ak financijskih institucija koje u njemu sudjeluju, iz kojih je jasno da je Knighthead samo jedan od brojnih kreditora, možda se ni krilatica o “izručenju Agrokora američkom lešinarskom fondu” ne bi tako duboko i široko ukorijenila.
Više u prilogu Ivana Hrstića.