Milan Bandić i njegova Stranka rada i solidarnosti i dalje čvrsto stoje na braniku vjeronauka, a (ne)izravno prozivajući ministricu znanosti i obrazovanja Blaženku Divjak pitaju zašto "Neki od riješenog slučaja 'Bagarić' stvaraju nacionalnu i moralnu paniku" te "od kurikularne reforme" stvaraju revolucionarnu parolu"?
“Hrvatskoj je obrazovna reforma i reforma kurikuluma nužna. No, ne zbog ministrice Divjak koja na 1. sjednici novoformiranog Posebnog stručnog povjerenstva za provođenje reforme obrazovanja održanoj u ponedjeljak, 8. siječnja 2018. na postavljeno ključno pitanje temeljem kojega se zakona, sadržaja i ciljeva uvodi informatika kao obvezan predmet u osnovne škole, u nedostatku argumenata odgovara „Uvodim informatiku zato što ja to hoću!“, navodi se u priopćenju odaslanom medijima iz Bandićeve stranke.
“Dodali bismo: kada nemamo cilja, svaki nam je put jednako dobar jer on ionako nikamo ne vodi! Obrazovna reforma neosporno je nužna zbog naše djece, najvećeg nacionalnog blaga, a ne zbog osobne afirmacije pojedinca. Ideološke podjele koje nude isključivost ili informatika ili vjeronauk, ne mogu iznjedriti općeprihvatljiv obrazovni model. Istinska odgovornost prema našoj djeci navodi nas na jedini prihvatljivi odgovor: i informatika i vjeronauk! Naša djeca zaslužuju informatiku 21. stoljeća, ne informatiku pojedinca i njegove interesne skupine, već znanstveno utemeljen i stručno promišljen javno dostupni kurikulum s jasno definiranim ciljevima te kompetencijama kao ishodima odgojno-obrazovnog procesa. Kurikulum nastave informatike osmišljen u našim vrhunskim tehničkim i znanstvenim institucijama, a metodički obrađen od strane vrhunskih praktičara. Naša djeca zaslužuju kompetentnog nastavnika informatike, a ne edukatora s kratkim tečajem”, upozorava Bandićeva stranka.
“Dok se u javnom i medijskom prostoru koncentriramo na lažnu opreku ili vjeronauk ili informatika, neodgovoreno ostaje pitanje gdje je i kada predstavljen verificiran kurikulum nastave povijesti? Kako je moguće da se ovih dana predstavlja na županijskim vijećima učitelja i nastavnika povijesti?! Nismo dobili niti odgovor na pitanje kako je odabrano baš tih 213 škola (imenovanih Odlukom ministrice od 4. prosinca 2017.) koje će alimentiranim sredstvima kupiti informatičku opremu prema vlastitoj procjeni. Ne zaboravimo: kurikulum podrazumijeva proces koji se kontinuirano obnavlja, nudeći primjerena rješenja za kompleksno vrijeme podložno stalnoj promjeni. Kurikulum nudi rješenja koja u bitnome određuju razvoj pojedinca i zajednice, svijeta u cjelini. No, kurikulum nije univerzalno rješenje ili lijek za sve”, zaključuje stranka Bandića Milana, koja je priopćenju priložila i zjavu svojega predsjednika s jučerašnje konferencije za novinare.