Registar "Ne zovi" obilježio je prvu godinu rada. Riječ je o javnom registru kojim se potrošači štite od neželjenih poziva trgovaca koji telefonski reklamiraju i prodaju svoje proizvode.
Iako u Hrvatskoj postoje milijuni fiksnih i mobilnih telefonskih brojeva, samo je njih 30.000 registrirano u registar “Ne zovi”. O samom registru postoje različita mišljenja. Dok neki smatraju kako se njime štite od poziva prodavača, neki se ne bi prijavljivali u registar jer smatraju da i prodavači od nečega trebaju živjeti.
Prijava broja je jednostavna. Ispunjeni obrazac treba poštom ili elektroničkim putem poslati svom operatoru koji u roku od sedam dana broj mora upisati u registar. Treba imati na umu da se ovime trgovce sprječava samo u prodaji i marketingu. “Ostali tipovi poziva koji trgovci upućuju potrošačima dopušteni su, npr. u svrhu anketiranja, u svrhu istraživanja zadovoljstva potrošača kupljenim proizvodom, pruženom uslugom”, kaže za HRTAnda Kostijal iz Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta.
Shvaćajući ozbiljnost registra “Ne zovi”, za njega se zanimaju i trgovci. Žele znati tko je u njemu kako bi uskladili poslovanje i izbjegli kazne.