Na N1 televiziji gostovao je stručnjak za društvene mreže i sportski marketing Marijan Palić
Palić je rekao da je za vrijeme utakmice protiv Rusije, Hrvatska na internet medijima spomenuta 120 tisuća, a za vrijeme utakmice protiv Rusije čak 300 tisuća puta. To je više nego što se Hrvatska ukupno spomenula od svoje samostalnosti.
To će definitivno dobro utjecati na promociju Hrvatske i turizam, ali i na druge grane, smatra Palić. “Nogomet ne može prodati proizvode, oni trebaju biti kvalitetni, ali može pomoći da se promijeni imidž Hrvatske”, kaže stručnjak.
Kaže i da se ’98. pričalo o Hrvatskoj, a sada kad smo drugi put pod reflektorima ljudi istražuju i gledaju čega sve ima u Hrvatskoj. Ipak, podsjeća da nitko nije očekivao finale. Hrvatska turistička zajednica nije na terenu u Rusiji. Nije ni naručeno dovoljno dresova, objašnjava Palić.
Osvrnuo se i na pobjedu nad Engleskom i odjek na društvenim mrežama, objasnivši da se Englezima obila o glavu njihova poruka “Nogomet ide kući”. Francuzi su pak počeli s pričom smirenije, spustili su loptu, govore kako smo dobri. Jako puno ljudi će navijati za Hrvatsku, jako puno država, uvijek je privlačnije navijati za one koji nisu favoriti, smatra Palić.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.