Javna rasprava o prijedlogu novog zakona o udžbenicima završena je, a Hrvatska je njime, čini se, dopustila reklame u udžbenicima u školskim udžbenicima strukovnih predmeta.
U članku 5. je najprije istaknuto da ‘udžbenici i drugi obrazovni materijali ne smiju sadržavati promidžbeni materijal’, da bi odmah potom kreatori Zakona uvrstili i iznimnu mogućnost reklamiranja, piše Večernji list.
Spomenuta iznimna mogućnost reklamiranja, koja se iskuljučivo odnosi na zadnju stranicu udžbenika strukovnih predmeta, pruža priliku za reklamiranje onih koji su udžbenik izradili ili pak onih koji su to financirali.
U Ministarstvu smatraju da ništa nije sporno. ‘On ne znači marketinšku aktivnost, niti će se na zadnjim stranicama reklamirati lanci brze prehrane ili tome slično. Članak je uvršten po uzoru na slovensku praksu, u pogledu svih promjena koje se odnose na strukovne škole’, kažu u Ministarstvu za Večernji.