Novi sustav narudžbi: Nema više čekanja kod pedijatara

Vijesti 25. stu 201817:27 > 17:35
Morgue File

Umjesto brojnih sati provedenih u prepunim čekaonicama bolesne djece, dvije pedijatrijske ordinacije uvele su sustav NEČEKAM koji omogućuje naručivanje pregleda SMS-om i u realnom vremenu šalje poruke kada su pacijenti na redu.

Najveći problem u pedijatrijskim ordinacijama jest dugo i često višesatno čekanje u prenatrpanim čekaonicama s drugom bolesnom djecom uz neizostavan dječji plač, buku i nervozu, roditelja i djece. Također, kako dio roditelja samo ostavi knjižice i ode u šetnju s djecom, roditelji u čekaonicama često ne znaju kada će njihovi mališani biti na redu za pregled, što dodatno otežava čekanje.

Umjesto dolaska s bolesnim djetetom u ordinaciju, ostavljanja knjižice i čekanja na red, Adlan Čehobašić, otac četvero djece, odlučio je napraviti sustav za naručivanje u kojem će roditelji samo poslati SMS i nakon toga će dobiti obavijest o tome koji su na redu i procijenjeno vrijeme čekanja, a sa svakim obrađenim pacijentom šalje se nova poruka, kako bi roditelji znali kada su na redu i kada bi trebali krenuti u ordinaciju. Naravno, kao uvijek, hitni slučajevi imaju prednost, a sustav vodi računa i o tome.

Od ideje do realizacije prošla je skoro godina dana, a sustav je zaživio početkom listopada u dvije pedijatrijske ordinacije u Zagrebu.

“Sustav je vrlo jednostavan i osoblju je potrebno nekoliko pacijenata kako bi se naučili koristiti s njim. Nakon toga je potreban jedan dan za navikavanje na klik mišem kada je pacijent obrađen. Nije to ništa komplicirano, ali sasvim je razumljivo i normalno da se to ponekad zaboravi, jer imaju automatizam posla koji ne uključuje taj klik. U periodu od dva do tri tjedna sustav će isprobati dovoljan broj roditelja i tada broj ljudi u čekaonici drastično pada”, rekao je Čehobašić za Zimo.hr.

Koji su koraci kada netko želi koristiti sustav?

Za korištenje sustava u ordinacijama (ili tvrtki) potrebno je ispuniti sljedeće:

  • javiti se na email [email protected] s kraćim opisom što želi i ostaviti broj telefona na koji se možemo povratno javiti
  • dogovaranje datuma testiranja sustava ili početka korištenja usluge
  • mi šaljemo korisničko ime i lozinku za prijavu u naš sustav
  • potpisivanje ugovora radi zadovoljavanja pravne forme
  • postavljanje našeg plakata s informacijama u čekaonici tjedan dana prije početka rada sustava
  • postavljanje naših letaka s detaljnim uputama kako koristiti sustav u čekaonici.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.