U zgradi Ine u Šubićevoj ulici u Zagrebu, gdje će im biti sjedište, počele su pripreme za useljavanje novih djelatnika Državnog inspektorata.
Kako javlja naš reporter Domagoj Novokmet, pripreme uključuju i novi uredski namještaj, pa su postojeće stolice izbačene van, a brojni će državni inspektori dobiti – nove.
Kad su stolice izbačene na ulicu, građani su krenuli poslužiti se odbačenim, no iz ubrzo je poslan radnik iz zgrade kako bi ih čuvao, javlja naš reporter.
Podsjetimo, kad počne s radom, novi glavni državni inspektor Andrija Mikulić u svojem će kabinetu sveukupno imati sistematiziranih 18 radnih mjesta – gotovo četiri puta više nego što je za obavljanje posla bilo potrebno njegovu prethodniku Branku Jordaniću, piše u Uredbi o ustrojstvu ovog novog-starog tijela, predstavljenoj na jučerašnjoj sjednici Vlade.
Novoosnovana institucija objedinjavat će svu silu administrativnih radnih mjesta bez kojih je Državni inspektorat prije regularno poslovao. U samom kabinetu osim Mikulića će sjediti i njegov zamjenik te čak četiri pomoćnika. Između ostaloga, Inspektorat će u mandatu Andrije Mikulića, prema Uredbi o unutarnjem ustrojstvu, imati pet puta veći Sektor za ljudske potencijale, namijenjen primanju novih djelatnika, od starog Inspektorata, s ukupno 103 radna mjesta, opremili su se i zasebnim, izdvojenim računovodstvom, u koje će, kako je predviđeno, zaposliti čak 30 radnika, imat će i vlastiti Sektor za informatiku sa 27 radnih mjesta, a u Sektoru nabave i strateškog planiranja, koje se također osniva kao nova administrativna služba, planirano je maksimalno 30 radnih mjesta.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.