"Masi ljudi morate se približiti i reklamama, ali nismo za to imali kapaciteta"

Vijesti 30. svi 201907:18 > 07:24
Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL

Je li moguće ujedinjenje malih stranaka na desnici i na ljevici? Priječe li to osobne taštine stranačkih vođa? Koliko je glasova propalo na izborima? Kome je najviše pomogla D'Hondtova metoda? Kako će se velike stranke pripremati za skorašnje predsjedničke i parlamentarne izbore?

Dalija Orešković je govorila je u srijedu u Otvorenom HTV-a o slabom izbornom rezultatu.

“Podaci su točni samo se mogu malo drugačije interpretirati. Politika je žrvanj, bili smo izloženi velikim očekivanjima u kratkom roku. Imali smo različiti pristup i još tijekom kampanje dio ljudi se više u tome nije pronalazio. Dogovor je bio između nas da se s podnošenjem ostavke pričeka do objave rezultata. U svakoj novoj opciji javlja se velik broj simpatizera samim tim što je nešto novo pronalaze svoja nadanja u tome. Nije najgora stvar na svijetu što je došlo do rezultata na 2%. Taj rezultat nije tako loš. Ne vide se svi u politici kad vide kako to izgleda u prvom redu”, rekla je.

Na pitanje hoće li ići na predsjedničke izbore rekla je da na to pitanje će samo reći kako to ovog trenutka neće kategorički odbiti.

“Ovog trenutka imam druge prioritete. Moram se posvetiti unutarnjem ustroju stranke i boljem komuniciranju naših ideja. Očito je da imamo jasnu sliku i viziju što Hrvatskoj ovog trenutka treba, moramo kupiti nešto malo više znanja, nešto malo više kapitala s kojim bismo mogli češće pristupati ljudima i objasniti im. Što se medijskog tretmana tiče nismo imali problema, ali se masi ljudi morate približiti i reklamama, ali nismo za to imali kapaciteta”, objasnila je Orešković.