Škola za život: Hoće li ona to uistinu biti?

Vijesti 15. lip 201908:05 > 08:08
Ilustracija

Ministrica obrazovanja Blaženka Divjak izjavila je da reforma školstva izaziva veliki interes u javnosti. Objasnila je kako se proces ocjenjivanja drugačije postavlja.

“Ocjenjuje se ono što je stavljeno u ishode učenja, kriterijski se postavljaju stvari. Poseban je naglasak na formativno ocjenjivanje – učeniku se daju kvalitete i pravovremene informacije. Svrha je potaknuti na novo učenje i da se učeniku da točna povratna informacija kako i što učiti, da mu se u tome pomogne, a manje na samu brojčanu ocjenu koja je na kraju izvedena. Kod nas je preveliki naglasak na brojčanu ocjenu”, rekla je Divjak HRT-u.

Divjak je o izostancima rekla da ne postoji samo jedan uzrok.

“Reformskim procesima moramo utjecati na uzroke jer su izostanci posljedica. Slažem se da su važni zanimljivost nastave, podrška učenicima u školi i istraživačka nastava koja utječe da je učenicima zanimljivo, da se izbjegava štrebanje a da se dobro uči i da se usvajaju vještine koje im trebaju u 21. stoljeću. To je sada ono što mi reformom mijenjamo. Korak po korak ćemo ići prema tome. Bitna je i autonomije profesora, može se više pažnje posvetiti pažnje nekim naprednijim učenicima ili učenicima s teškoćama”, rekla je Divjak.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows | i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram