Teleoperater A1 Hrvatska objavio je u petak navečer kako su otklonjene sve poteškoće u pristupu web sadržajima za sve korisnike A1 mobilnih i fiksnih usluga, koje su imali tijekom dana.
Zbog poteškoća zamijećenih danas u 17,35 sati bilo je otežano pristupanje sadržajima na web-u za sve korisnike A1 mobilnih i fiksnih usluga.
“Uzrok je internetski napad s više računala (DDoS), od kojeg smo štitili naše korisnike, uslijed čega je došlo do otežanog korištenja web usluga”, ističe se u priopćenju Korporativnih komunikacija A1 Hrvatska d.o.o.
“Zahvaljujući brzoj intervenciji naših stručnjaka, promet je većim dijelom uspostavljen u manje od jednog sata. Za vrijeme trajanja poteškoća niti u jednom trenutku nije bilo prekida ostalih telekomunikacijskih usluga. Iskreno se ispričavamo svim našim korisnicima koji su imali poteškoća u korištenju naših usluga”, dodaje se u priopćenju.
Korisnici A1 mreže Hrvatska u petak kasno popodne i navečer u cijeloj Hrvatskoj imali su otežan pristup internet sadržajima putem fiksne i mobilne mreže.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.