Stanovnici brojnih riječkih kvartova, a najviše Kantride i Bulevarda, požalili su se da poštara nisu vidjeli ni po dva tjedna. Najveći je to problem za umirovljenike koji ebanking nemaju, a i da ga imaju pitanje je bi li znali služiti se njime.
“Sve ću vam reć’. Zvali su me da će mi isključiti televiziju i telefon, jer nisam platila račune. Ma kako ću platiti kad ih nisam ni dobila?! Onda su rekli da će mi ponovo poslati račune, ali da me to košta 15 kuna. Ma neka košta, ali dok mi stigne račun, ako se poštar uopće i pojavi do tada, već će mi sve isključiti, pa sam pitala unuka da zove da njemu na mail pošalju račun, pa da platimo. Ali nisam imala od kuda zvati unuka, pa sam išla kod susjede. Dok sam sve to obavila, oni su me isključili. Nisam mogla ni telefonirati ni gledati TV”, kazala je nona Slavka za Novi list.
No Slavka nije jedini slučaj, na tom je području cijeli niz primjera kućanstava kojima su isključili struju, telefon, televiziju…
“Mojoj se Almi to dogodilo, poštara nije bilo, pa ni računa, struja nije bila plaćena i iskopčali su joj struju pa se bojim da će i meni. Računi mi nisu stigli iako su već trebali, pa sam poslala sina na Elektroprimorje da provjeri”, potvrđuje i nona Orlanda.
Iz HP-a pak demantiraju postojanje bilo kakvih poteškoća u usluzi.
“Dapače, kvaliteta rada je sve bolja, što potvrđuje i znatno niži broj prigovora u odnosu na prošla razdoblja. Za područje Kantride je od početka prosinca prošle godine zaprimljeno pet prigovora od čega niti jedan opravdan, a za Bulevard tri prigovora, od čega je jedan bio opravdan. Tvrdnja da poštari u tim kvartovima nisu bili dva tjedna je neistinita. Ako nam pošaljete konkretne prigovore, rado ćemo ih provjeriti i ispitati svaki od slučajeva”, poručili su iz Pošte.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.