Grad Zagreb u četvrtak je izvijestio kako su nedavno uvedene besplatne telefonske linije za građane izravno pogođene potresom, 0800 8802 i 0800 8805, do sada zaprimile već 20.000 upita, a linije ostaju aktivne i dalje.
“Do sada je pozivni centar Zagrebačkog holdinga zaprimio više od 20 tisuća poziva, od čega samo jučer više od 5 tisuća. Odgovoreno je na sve dolazne upite, na linijama više nema duljih čekanja. Trenutno je čekanje svedeno na par minuta, a za vrijeme čekanja javljanja agenta građani dobivaju sve korisne savjete i upute”, ističe se u priopćenju.
Napominje se i da je Grad Zagreb aktivirao račun za posebne namjene – sredstva za saniranje posljedica potresa, a donirati se može putem računa IBAN: HR5723600001502749340 (SWIFT: ZABAHR2X).
U priopćennju se dodaje kako nažalost još uvijek ima građana pogođenih potresom koji ne znaju za besplatne linije na koje se mogu javiti za pomoć.
“Pozivamo prije svega da nam se jave oni čiji su domovi u potresu teško oštećeni. Kroz besplatne brojeve osigurana je i sva druga potrebna asistencija našim sugrađanima koji su pretrpjeli potresom uzrokovane štete”, poručuju iz Grada.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.