Komunikacijski stručnjaci Petar Tanta i Željko Riha u Newsroomu N1 analizirali su samu završnicu kampanje za parlamentarne izbore.
Riha kaže, koronakriza se nametnula kao glavna tema tijekom kampanje.
“HDZ je kao glavnu poruku koristio da nas je izvukao iz krize koja je nažalost i dalje u tijeku. Same poruke, bilo je međusobnih napada i podmetanja iako je kampanja bila dosta pozitivna, nije bilo kompletno izvlačenje prljavog veša”.
Na pitanje koliko se HDZ snašao u optužbama da su prerano krenuli u izbore Tanta je rekao:
“Izbori su raspisani 5.7 jer se u šestom mjesecu mislilo da smo nadvladali koronakrizu, HDZ je iz prvog vala na neki način izašao kao pobjednik. Koronakriza se vratila kao bumerang vezano za meč u Zadru, sve teme su pale u drugi plan, koronakriza je postala broj jedan u napadima prema vladajućoj stranci jer vidimo da smo se prerano počeli otvarati. Stožer nitko ne doživljava kao na proljeće”.
Tanta je rekao da je sada i dalje potrebno komunicirati i biti transparentan, i dalje moramo slušati Stožer u koji je vjera malo i splasnula.
“Cijela priča je ispolitizirana. ako sutra bude Stožera, to nije veliko kršenje izborne šutnje, a rješenje može biti da se u Stožeru ne obrate Beroš ili Božinović, nego neki zamjenik koji nije u političkoj funkciji, a mogu se oglasiti i priopćenjem”.
Obojica se slažu, porast novozaraženih mogla bi utjecati na izlaznost na izbore u nedjelju.
“Naša izlaznost je i dalje dosta porazna, s ovim teretom, virusom, bit će puno teže i postojat će strah među građanima, posebno među starijom populacijom da uopće izađu. Ključno je da što više ljudi izađe na izbore pa čak i uz pandemiju koja nije stala. Neke će političke opcije imati problema jer je mobilizacija biračkog tijela najvažnija tijekom izbora”, rekao je Riha.
Tanta dodaje, po svemu se čini da ćemo imati rekordno nisku izlaznost.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.