Promjene u zagrebačkom tramvajskom prometu, dvije linije mijenjaju trasu

Patrik Macek/PIXSELL/ILUSTRACIJA

Tramvajske linije 5 i 7 više neće voziti do Dupca nego skraćeno do Dubrave, kako je to i bio slučaj do izmjena koje su učinjene 2017. godine.

“Od ponedjeljka, 20. veljače, Zagrebački električni tramvaj uvodi izmjene u prometovanju pojedinih tramvajskih linija s ciljem povećanja prijevoznih kapaciteta, frekventnosti polazaka, no i poboljšanja protočnosti na dijelovima trasa gdje je za tim utvrđena potreba. Izmjene se donose nakon temeljite analize kroz operativno praćenje situacije na području cjelokupne mreže i korak su u unaprjeđenju usluge, jer će omogućiti veću protočnost prometa i manje razdoblje čekanja za građane u velikom dijelu grada Zagreba”, izvijestili su iz ZET-a.

“Tako će linija 5 ubuduće prometovati na relaciji Prečko – Maksimir, a linija 7 na relaciji Savski most – Dubrava (zbog radova na Jadranskom mostu, linija 7 će privremeno prometovati na relaciji Arena Zagreb – Dubrava)”, dodaje se u obavijesti.

Iz ZET-a napominju da će zbog ove promjene uvesti i dodatne polaske linija.

“Promjenom dužina trasa kroz povratak linija na krajnja odredišta do kojih su i ranije prometovale, linija 5 ostvarivat će dnevno 16 dodatnih polazaka, a linija 7 dodatnih 18 polazaka, čime će se intenzivirati frekventnost polazaka te smanjiti vrijeme čekanja na stajalištima u dijelovima grada gdje je utvrđen povećani priljev putnika. Također će se povećati prijevozni kapaciteti linije 5, na kojoj bilježimo znatni porast broja putnika, posebice na dionici od okretišta Prečko do Savske ceste.

Istovremeno, poboljšat će se protočnost na linijama 4 i 11, a usluga prijevoza na relaciji Dubrava – Dubec i dalje će biti intenzivna kroz 7 dodatnih polazaka koje će linija 11 realizirati. Tako će prosječan slijed polazaka tramvaja linija 4 i 11 s početno-krajnjeg stajališta biti manji od 4 minute. Ujedno, povećat će se prijevozni kapaciteti na liniji 11, kao liniji s najvećom prometnom potražnjom”, naveli su iz ZET-a.

Poručuju da će i dalje pratiti situaciju s i nastojati optimizirati linije sukladno mogućnostima kako bi građani u cijelom gradu mogli dobiti najbolju moguću uslugu, uz što manja razdoblja čekanja.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.