Facebookovi emotikoni neće spriječiti neželjeni sadržaj

Znanost 25. velj 201615:58 > 16:03
Facebook

Iako je Facebook jučer globalno omogućio svoje Reakcije, one neće funkcionirati onako kako ste možda očekivali.

Naime, bez obzira na to koju od reakcija da ostavili na pojedinom postu, Facebook će ih sve tretirati jednako i nastavit će vam u News Feedu prikazivati slične sadržaje. Drugim riječima, ukoliko nešto označite ljutom ili tužnom reakcijom, Facebookovi algoritmi to će i dalje percipirati kao aktivno sudjelovanje na stranici, pa će vam nastaviti nuditi takve sadržaje. 

Iako je pojavljivanje reakcija oduševilo korisnike, koji su se ponadali da će odsad na taj način moći ukloniti neželjeni sadržaj iz svoga News Feeda, tomu ipak nije tako. Doduše, iz kompanije su najavili kako će još raditi na tome, pa se u budućnosti ipak ima smisla nadati ovakvom rješenju.

Nisu samo korisnici ostali zatečeni ovakvim rješenjem. Naime, i vlasnici stranica također ne mogu utjecati na ciljane reklame, koje su temeljene na reakcijama koje su korisnici ostavljali na postove. Zanimljivo, najviše su se pobunili djelatnici na predsjedničkim izborima u SAD-u. Tako content manageri Hillary Clinton neće moći targetirati svoje reklame na ljude koji su ostavljali ljute reakcije na Donalda Trumpa i obrnuto.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.