NASA-ini znanstvenici najavili velika i važna otkrića

Znanost 08. tra 201512:03 > 12:08
N1

U našoj galaksiji postoji najmanje 200 milijardi planeta sličnih zemlji. NASA-ini znanstvenici tvrde kako smo na tragu pronalaska života na jednom od njih.

”Mislim da ćemo imati snažne naznake života izvan Zemlje kroz deset godina, a prave dokaze ćemo vjerojatno čekati 20 do 30 godina”, rekla je ugledna NASA-ina znastvenica Ellen Stofan tijekom rasprave u Washingtonu usmjerene na potragu za planetima koji bi mogli biti nastanjivi ili imati života.

PROČITAJTE JOŠ

Znanstvenica je istaknula kako znaju gdje trebaju gledati te da znaju kako trebaju gledati tamo. Vjeruje kako su na dobrom putu, obzirom da za većinu toga već posjeduju tehnologiju. Slično razmišlja i bivši astronaut John Grunsfeld, koji predviđa da ćemo relativno brzo naći znakove života u Solarnom sustavu i izvan njega. Grunsfeld je rekao kako nedavna otkrića ukazuju na to da su naše okruženje i galaksija puni okoliša koji bi mogli podržavati oblike života kakve poznajemo, prenosi Daily Mail.

Kao primjere naveli su oceane ispod ledenih površina Europe i Ganimeda te Saturnova mjeseca Enkelada.

Opažanja teleskopa Kepler ukazuju na to da skoro svaka zvijezda na nebu ima svoje planete, a mnogi bi mogli biti pogodni za život.