Hrvatski turizam ostvario je ovog vikenda povijesne turističke rezultate - dugo najavljivani i iščekivani rekord od sto milijuna noćenja je po prvi put u hrvatskoj povijesti zabilježen i u sustavu eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnim i nekomercijalnim objektima, te nautičkom charteru (sustav eCrew), potvrdio je u ponedje
“Iznimno smo ponosni što smo ostvarili ovako veliku i povijesnu brojku i na taj način još jednom potvrdili da je Hrvatska uistinu hit turistička destinacija. Ovaj povijesni uspjeh hrvatskog turizma rezultat je rada i suradnje svih dionika u turizmu”, rekao je Cappelli.
Taj rezultat, ističe, ujedno je potvrda da se turizam u Hrvatskoj ne događa, već da se uz kvalitetno planiranje, marketinške aktivnosti i organizirani rad tijekom svih dvanaest mjeseci mogu napraviti veliki iskoraci.
“Hrvatska jest i može biti puno više od ljetne destinacije, a za to imamo potvrdu u velikom broju novih i kvalitetnih ponuda te odličnim rezultatima u pred i posezoni”, poručio je Cappelli koji je u Rovinju sudjelovao na otvaranju jesenskog izdanja Istria Gourmet Festivala.
“Razvoj turizma u Hrvatskoj počiva na razvoju selektivnih grana turizma kao što su zdravstveni, poslovni, sportski, nautički, ruralni, a do izražaja sve više dolazi i gastro turizam, koji je posljednjih godina jedan od glavnih motiva dolazaka posjetitelja i to posebice izvan ljetnih mjeseci”, naglasio je ministar turizma.
Istaknuo je i kako se Hrvatska u svijetu sve više doživljava kao zemlja kvalitetne autohtone eno i gastro ponude, što dokazuju rezultati posljednjeg TOMAS istraživanja o stavovima i potrošnji turista u Hrvatskoj. Naime, prema tim rezultatima, nasuprot trendu otprije desetak godina, uz “sunce i more”, turisti visoku ocjenu daju eno-gastro ponudi Hrvatske, rekao je.
Ministarstvo turizma stoga podupire manifestacije poput Istria Gourmet Festivala, koje su promocija hrvatske eno-gastronomije te mogućnost dodatnog učenja i razvoja.
Ministar Cappelli je tijekom današnjeg posjeta Istarskoj županiji obišao i gradilište hotela Park hotelske grupacije Maistra te ACI marinu u Rovinju, koja je trenutno u rekonstrukciji. Cilj tih investicija, kako je rečeno, je postići sklad ekskluzivnih komplementarnih usluga objekata smještenih u atraktivnom prostoru turističke zone Monte Mulini.
Obišavši u pratnji predsjednika Uprave Maistre Tomislava Popovića gradilište novog hotela Park, investiciju vrijednu gotovo 600 milijuna kuna, Cappelli je istaknuo kako je riječ o najvećoj investiciji u hrvatskom turizmu ove godine koja će uz ostalo obogatiti rovinjsku i istarsku ponudu, povećati broj radnih mjesta i prihode s inozemnog tržišta.
Luksuzno hotelsko zdanje s 209 smještajnih jedinica imat će kategoriju ‘5+ zvjezdica’.
U istom kompleksu nalazi se i ACI marina Rovinj, koja trenutno prolazi kompletnu rekonstrukciju u kopnenom i morskom dijelu. Projekt je vrijedan 160 milijuna kuna te će po završetku radova predstaviti značajan iskorak u standardima nautičkog turizma u Hrvatskoj. U morskom dijelu rekonstrukcija predviđa podjelu akvatorija u dva “bazena” od kojih će jedan bazen djelomično tijekom ljetnog perioda biti korišten za charter i tranzitna plovila manjih dimenzija. Nova marina će imati kapacitet 196 vezova na koje će moći primiti brodove prosječne dužine 17 metara, umjesto sadašnjih 11 metara. Na godišnji vez moći će se primiti i jahte do 35 metara dužine, a u tranzitu i veća plovila za koja će biti osigurano desetak vezova.
“Porast investicija iz godine u godinu govori o tome da je Hrvatska atraktivna zemlja za ulaganja. Ove je godine u hrvatski turizam investirano 817 milijuna eura, a najave za iduću još su i optimističnije jer se predviđa 940 milijuna eura investicija te mislim da možemo biti zadovoljni tempom investiranja u hrvatski turistički sektor”, istaknuo je ministar Cappelli.
Ministar turizma obišao je i rovinjsku bolnicu “Prim. dr. Martin Horvat” te prvu medicinsko-terapeutsku plažu u Hrvatskoj koja se nalazi u sklopu bolnice. Za uređenje te moderne i ekonomične plaže Ministarstvo turizma je kroz Fond za razvoj turizma izdvojilo 800.000 kuna.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter|Facebook | Instagram.