Vlada drugi put kreće u privatizaciju Croatia Airlinesa koja u prvom pokušaju nikome baš nije zapala za oko. Pod ne baš jasnim okolnostima kupca će tražiti IFC - fond Svjetske banke koji se time inače uopće ne bavi.
IFC, prema nekim informacijama tvrdi da bi strateškog partnera mogao naći u roku od godinu dana, no ono što je zanimljivo je da budući konzultant nema nikakvih referenci u avionskom biznisu.
“Pa nema direktno, ali oni su Povjersnestvu pokazali portfolio da su radili na više slučajeva privatizacije, odnosno pronalaćženja strateških partnera za aviokompanije diljem svijeta”, rekao je predsjednik uprave Croatia Airlinesa Krešimir Kučko.
Ipak, ako je vjerovati internet stranici IFC-a to jednostavno nije istina. Jer Fond se bavi posredovanjem u cijelom nizu sektora, ali aviokompanija nigdje nema.
Nije jasno ni zašto je a priori odabran IFC, a naravno nigdje se ne spominje ni cijena budućeg aranžmana. Ipak, ono što se zna jest da je Fond pomogao zatvoriti financijku konstrukciju oko terminala Zračne luke Zagreb. Logično pitanje koje se postavlja jest radi li se o vraćanju duga?
Pogledajte više u prilogu novinara N1 Veljka Skenderije.