Metro nastavlja s reorganizacijom poslovanja ruskog ogranka

Ekonomija 15. svi 201816:11 > 16:12
youtube/screenshot

Njemački trgovački lanac Metro u utorak je izvijestio da poduzima korake kako bi stvorio uvjete za pozitivne rezultate ruskog ogranka, upozorivši ujedno da u tom dijelu poslovanja očekuje veliki pad dobiti i značajno slabije prihode u financijskoj godini 2017/2018.

Prihodi Metroa na razini grupe u tromjesečnom razdoblju koje je završilo u ožujku i predstavlja drugi kvartal poslovne godine 2017/2018. pali su za 0,8 posto, na 8,4 milijarde eura.

Grupa je drugo poslovno tromjesečje zaključila s gubitkom od 52 milijuna eura. U istom razdoblju prošle godine zabilježili su dobit od 41 milijun eura.

Uteg im je bilo rusko poslovanje s veleprodajom, u kojem su kvartalni prihodi smanjeni za petinu a dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) prepolovljena, na 35 milijuna eura.

Poslovanje Metroa u Rusiji dugo je bilo među najzaslužnijima za dobit Metro grupe u cjelini pa je njemačka kompanija čak razmišljala da odvojeno izlista dionice te kompanije na burzi, podsjeća Reuters. No, tako je bilo do ukrajinske krize i zapadnih sankcija Moskvi koje su pritisnule rusko gospodarstvo.

U aktualnom je poslovnom izvješću potvrđena prilagođena procjena za grupu, objavljena prošlog mjeseca, ali su prognoze za ruski ogranak još slabije, te u Metrou sada ističu da predviđaju “značajno slabije” prihode u cijeloj poslovnoj godini u odnosu na godinu ranije kao i “oštar pad” dobiti.

U sklopu reorganizacije ruskog poslovanja njemački je div početkom mjeseca novim glavnim direktorom ruskog ogranka imenovao Philippea Palazzija, koji je na toj funkciji zamijenio Pietera Boonea.

U nastojanju da stvori uvjete za opetovani rast ruskog poslovanja Metro je uveo novu politiku utvrđivanja cijena u Rusiji, intenzivirao komercijalne inicijative i povećao potporu neovisnim trgovcima, poručio je u priopćenju izvršni direktor Metro grupe Olaf Koch.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.