Trogodišnji ugovor o strateškom partnerstvu između Turističke zajednice Istarske županije i nogometnog kluba Bayern iz Münchena potpisan je u ponedjeljak u Poreču te sadrži osam projekata u kojima je predviđena međusobna promocija.
Prema ugovoru, istarski turizam imat će priliku koristiti trojicu Bayernovih igrača koji će promovirati istarske turističke resurse, Turistička zajednica Istarske županije će na službenim klupskim stranicama imati mogućnost oglašavanja, a neke Bayernove selekcije obavljati će pripreme u Istri.
Predviđeno je i odigravanje najmanje jedne utakmice Bayernovih veterana s nekim od domaćih selekcija, snimanje tri igrača iz prve postave u promotivne svrhe Istre te prezentacija istarske smještajne turističke ponude putem Bayernovih klupskih medijskih kanala.
Ugovor o strateškom partnerstvu u ime jednog od najvećih sportskih kolektiva svijeta potpisao je Andreas Jung, član Uprave za marketing dok je u ime istarske Turističke zajednice potpisao njen direktor Denis Ivošević.
“Njemačka je naše najvažnije i najveće emitivno tržište a unutar nje Bavarska svakako ima najveći udio. S druge strane, Istra je turistička destinacija koja se dinamički mijenja i podiže razinu kvalitete”, rekao je Ivošević dodavši kako je odabir Bayerna u tom pogledu logičan, jer se radi o jednom od najvećih svjetskih nogometnih klubova koji okuplja veliki broj fanova diljem svijeta.
“U Hrvatsku dolazi velik broj turista iz Njemačke i zato je ovo partnerstvo logičan slijed nakon vrlo dobrih pregovora koje smo imali s predstavnicima Istarske županije”, rekao je Andreas Jung.
“Nakon Zlatka Čajkovskog i Branka Zebeca, u Bayern kao trener stiže treći hrvat, naš Niko Kovač. Isto kao i Kovač, i mi danas potpisujemo trogodišnji ugovor, što će se u budućem razdoblju znatno odraziti na razvoj turizma u ovoj destinaciji, ali i odrediti njegov smjer”, rekla je pomoćnica ministra turizma Monika Udovičić.
Direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristijan Staničić kazao je kako je važnost ovog projekta iznimna, ocijenivši kako će donijeti veliku dodanu vrijednost u promociji na svjetskom turističkom tržištu.
“Njemačka je naše najvažnije turističko tržište odakle dolazi više od 20 posto turističkog prometa te vjerujem da ćemo pridonijeti jačanju turističkog brenda Hrvatske kao turističke destinacije na globalnom tržištu jer Bayern nije brend samo u Njemačkoj nego u cijelome svijetu”, rekao je Staničić.
“Ovako jaki alat za marketinšku komunikaciju i oglašavanje još nismo imali i zato će Bayern zasigurno biti naš idealan promotor u svijetu. Pokazali smo i dokazat ćemo da možemo biti regija partner velikom klubu a Istra će biti jedina regija partner”, ocijenio je Istarski župan Valter Flego
Bayern je jedan od najvećih svjetskih nogometnih klubova. Do sada je osvojio 28 naslova prvaka Njemačke, pet naslova prvaka Europe/pobjednika Lige prvaka i 18 naslova pobjednika njemačkog kupa.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter |Facebook | Instagram.