TELE2 je priopćenjem potvrdio kako će korisnicima nadoknaditi štetu zbog poteškoća koje su imali 24. srpnja.
Priopćenje prenosimo u cijelosti:
“U utorak, 24. srpnja, kod dijela korisnika Tele2 mreže, došlo je do iznenadnih tehničkih poteškoća u pristupu internet uslugama, nastalih uslijed aplikacijske pogreške na sustavima dobavljača.
Poteškoće su zabilježene u 17 sati te su uspješno uklonjene oko 21 sat. Onim korisnicima koji su imali poteškoća u korištenju podatkovne mreže Tele2 se ispričava zbog nastale situacije te nemogućnosti neometane komunikacije.
Tele2 je u svom poslovanju uvijek fokusiran na svoje korisnike i njihovo zadovoljstvo, stoga će u znak isprike svim korisnicima, aktivnima na dan 24. srpnja, nadoknaditi štetu.
Korisnici glasovnih tarifa na bonove te privatni i poslovni pretplatnici koji nemaju obvezni podatkovni paket BEZBROJ GB dobit će jedan dan surfanja bez naknade i potrošnje podatkovnog paketa tarife.
O točnom datumu surfanja bez naknade korisnici će biti obaviješteni putem SMS poruke.
Korisnicima glasovnih tarifa na bonove, privatnim i poslovnim pretplatnicima te korisnicima mobilnog i pokućnog interneta s podatkovnim paketom BEZBROJ GB, Tele2 će nadoplatiti račun na bonove, odnosno umanjiti pretplatnički račun. O točnom iznosu nadoplate, odnosno umanjenja pretplatničkog računa, korisnici će biti obaviješteni putem SMS poruke.”
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.