Prodaja H&M-a skočila 4 posto na godišnjoj razini

Ekonomija 17. ruj 201810:58 > 10:58
Ilustracija

Švedska kompanija H&M u ponedjeljak je objavila bolje nego što se očekivalo rezultate prodaje u proteklom tromjesečju, a taj drugi po veličini svjetski trgovački modni lanac poručio je da su njegovi napori u borbi s on-line i drugim konkurentima urodili plodom.

Cijena dionice H&M-a skočila je u ponedjeljak ujutro više od 8 posto, nakon što je tvrtka priopćila kako su njezini potezi usmjereni na praćenje promjena ukusa potrošača doprinijeli postupnom poboljšanju prodaje i povećanju udjela na mnogim tržištima tijekom trećeg fiskalnog kvartala. 

VEZANA VIJEST

No, taj trgovački lanac, koji ima više od 4.700 prodavaonica, poručio je kako je uvođenje novog logističkog sustava za ubrzavanje isporuka pogodilo prodaju te da su troškovi poslovanja na važnim tržištima, kao što su SAD, Francuska, Italija i Belgija, porasli.

Ipak, H&M-ova prodaja u lokalnoj valuti, uključujući i porez na dodanu vrijednost (PDV), porasla je u razdoblju od lipnja do kolovoza za 4 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, znatno više od 1,9 posto, koliko su očekivali analitičari u anketi Reutersa.

Prodaja bez PDV-a porasla je, pak, za 9 posto, na 55,8 milijardi švedskih kruna, dok su analitičari očekivali rast od 5,5 posto, na 54 milijarde kruna.

Najveći H&M-ov rival Inditex, vlasnik Zare, prošlog tjedna je tjedna objavio da je u prvoj polovici godine zabilježio 3-postotni rast prodaje i procijenio da će u drugoj polovici godine rast iznositi između 4 i 6 posto, uz poboljšanu profitabilnost.

H&M je posljednjih godina bilježio pad dobiti i gomilanje zaliha zbog usporavanja prodaje njegovog glavnog brenda, no sada poručuje da je na putu oporavka.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.