A1 Hrvatska: Što rebrandiranje Vipneta donosi korisnicima

Ekonomija 01. lis 201812:37 > 14:14
N1

A1 Hrvatska novo je ime i brend telekoma Vipnet. Odluku o rebrandiranju za N1 televiziju komentirao je Jiří Dvorjančanský, predsjednik uprave A1 Hrvatska.

Što ova promjena imena znači za vas, mijenjanje brenda je skupo, a ime Vipnet je instantno prepoznatljivo. Zašto toliko novca trošite na nešto što bi trebalo biti sporedna stvar?

Naravno. Danas se nalazimo u svijetu globalne konkurentnosti. Vipnet je bio i ostao odlična kompanija koja se pojavila na tržištu prije 19 godina. No prepoznali smo da ako želimo ostati konkurentni na lokalnom tržištu, ne možemo ostati samo lokalni brend. Zato smo se odlučili danas pridružiti A1 obitelji, i time ćemo biti prisutni u mnogim zemljama kao dio A1 brenda. I uvjeren sam da će to pomoći da se ubrzaju inovacije i nove usluge koje ćemo dovesti u Hrvatsku.

Dakle kad prijeđemo granicu i uđemo u Austriju, više nam se neće mijenjati naziv telekom operatera?

Vidjet ćete, u ovoj regiji, A1 će biti predstavljen u mnogim zemljama, i mislim da će to sa sobom donijeti novo iskustvo za korisnike.

Ovo je ponajprije bitno za vas kao kompaniju, no što to donosi vašim korisnicima? 

VEZANA VIJEST

Vjerujemo da ovo nije samo promjena imena kompanije. Sa rebrendiranjem kao A1, moći ćemo više međunarodnih rješenja dovesti u Hrvatsku, kao prvi primjer, navest ću novi sustav za streamanje glazbe, dovest ćemo novu ICT platformu za poslovne korisnike. Također ćemo pokrenuti novu A1 aplikaciju za self-care podršku, i mnoge druge novine koje će doći u narednim mjesecima. Dakle, to nije samo promjena naziva i vjerujemo da će i naši korisnici pozdraviti ovu promjenu.

“Novi oblik života” – to je prilično hrabar slogan, donosite li dovoljno novosti da biste opravdali takav slogan?

To je naša vizija. Kao što znate, Vipnet je počeo kao kompanija koja je nudila prepaid usluge, isključivo u mobilnoj telefoniji, zatim smo investirali i kupili Bnet i Metronet, i uklopili ih u naše poslovanje. Vidimo da se uslijed promjena koje se događaju oko nas i mi moramo mijenjati. Moramo podržati korisnike kako bi upotrebljavali nove tehnologije i kao kompanija moramo te tehnologije koristiti interno. Smatram da se ovdje radi o evoluciji, nije da mijenjamo sve preko noći. No kao što smo se mijenjali tijekom proteklih 19 godina, ovo je samo još jedna nova promjena. Kompanija će postati više digitalna, ponudit ćemo nova digitalna rješenja, i zato moramo to obećanje isporučiti svojim korisnicima.

Završili ste svoju prezentaciju rečenicom “Zbogom telekomu”. Znači li to da vi niste više telekom kompanija?

Mi smo još uvijek telekom kompanija, ali razvijamo i digitalne kapacitete i rješenja, razvijamo smart home sustave za naše korisnike, donosimo nova ICT rješenja za naše poslovne korisnike. Također uvodimo i umjetnu inteligenciju kao podršku za naše korisnike u pozivnim centrima. Uvodimo robote kako bi uklonili razne repetitivne zadatke i kako bi bili brzi u odgovaranju na potrebe korisnika. Tako da vidite da se radi o evoluciji, od nečeg što je bilo telekomunikacijska kompanije, sad se sve više uvode i digitalna rješenja, i to je naša vizija. To nije vježba za jedan dan, to je plan za sljedećih pet godina.

Znam da mi nećete reći koji je trošak ovog rebrendiranja. No što mi možete reći o novim većim investicijama ovdje u Hrvatskoj, što će one donijeti novog korisnicima, možda nove usluge? I što je s cijenama, ima li prostora za novo smanjenje cijena u Hrvatskoj?

Svakako planiramo investirati u razvoj mreže. Znate da Hrvatska ne stoji dobro po DESI indeksu, Hrvatska je tek na 24. mjestu. Zato smo posvećeni povećanju kvalitete povezivosti naših korisnika u Hrvatskoj. Znate da govorimo o novim tehnologijama – umjetnoj inteliganciji, robotizaciji – ali ništa od tog nije moguće bez mreže nove generacije. Zato ćemo u sljedeće tri godine investirati u razvoj 5G tehnologije, također povećavamo izdvajanja za…

Koliko ćete investirati?

Investirat ćemo više od 300 milijuna eura u naredne tri godine. To je dakle značajna investicija. I što to znači da hrvatske korisnike? Danas pokrivamo 500.000 kućanstava s tehnologijom za budućnost, koja nudi brzine do 500 Mbps. Do 2021. godine cilj nam je da pokrivamo 1.2 milijuna kućanstava takvom tehnologijom. Dakle to je veliko ulaganje s naše strane.

Uvođenje Vipneta u Hrvatskoj značilo je uvođenje tržišne utakmice i pad cijena. Što možemo očekivati od A1?

Mi to ne vidimo kao promjenu politike cijena, mi na to gledamo kao na dovođenje novih rješenja i poboljšanje zadovoljstva korisnika. Ali, kao što znamo, tržište je vrlo kompetitivno, cijene se smanjuju svake godine, i mi moramo reagirati na takvo tržište, i kad vidimo pritisak na tržištu, brzo reagiramo i odgovaramo na njega. Zato također vjerujem da digitalne tehbnologije mogu pomoći da budemo efikasniji , tako da možemo ostvariti ne samo nove investicije, ali i očekivanja naših korisnika.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.