Kylie Jenner, najmlađa sestra obitelji Kardashian posljednjih mjeseci postala je još poznatija zbog svog nevjerojatnog poslovnog uspjeha, a svoje kozmetičko carstvo Kylie Cosmetics planira proširiti na proizvode za njegu kože.
Prema informacijama koje su ovoga tjedna procurile iz Američkog ureda za registraciju patenata, Kylie je već zaštitila brend Kylie Skin preparata za njegu kože za kojeg se vjeruje da će se već kroz nekoliko mjeseci naći na policama maloprodajnih dućana, piše Quartz.
Iako su proizvodi iz njezinog kozmetičkog carstva raznoliki i obuhvaćaju nekoliko vrsta pudera, ruževa i sjednila za oči, na tržištu se najpopularnijim pokazao tzv. ‘Kylie lip kit’ za kojim je nastala opća pomana na tržištu. Prema podacima časopisa Forbes, prodaja samo tog proizvoda zauzela je preko 35 posto njezinog ukupnog i nadasve impresivnog profita. Naime, Jenner je od 2015. godine, kada je službeno osnovala kozmetičku tvrtku Kylie Cosmetics ostvarila profit od gotovo 1 milijardu dolara, zbog čega je prije nekoliko mjeseci dospjela na naslovnicu Forda kao najmlađa ‘self made’ milijarderka na svijetu, prenosi Novac.hr.
Ako se Kylie uistinu odluči okrenuti proizvodnji proizvoda za njegu kože, stručnjaci vjeruju da ima sve potrebne preduvjete da u vrlo kratkome roku osvoji tržište. U tome će joj zasigurno pomoći njezina velika baza pratitelja na društvenim mrežama vršnjakinja koje se razumiju u modu. Upravo su one, tvrde rezultati istraživanja tvrtke TABS Analytics, najizgledniji kupci svih proizvoda za njegu kože zato što su spremne potrošiti dolar više za sjajnu i njegovanu kožu kakvu vide na slikama svojih Instagram idola.
S obzirom na to da se Jenner dokazala kao uspješna poduzetnica koja zna svoju popularnost iskombinirati s tržišnim trendovima i od toga profitirati, ekonomski stručnjaci tvrde da je širenje njezine tvrtke na industriju njege kože potez jednog pravog poslovnog genijalca.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.