Rasle plaće u dm-u, prosječna u trgovini veća od 9.300 kuna

Ekonomija 18. lis 201814:14 > 14:55
dm promo

Članovi Uprave dm-a danas su predstavili poslovne rezultate koji su potvrdili vodeću poziciju na tržištu drogerijskih proizvoda. U poslovnoj godini 2017./2018. kompanija je ostvarila 2,14 milijardi kuna prometa, što je 2,3% više u odnosu na prošlu poslovnu godinu. Procjenjuje se da će dobit biti veća od 70 milijuna kuna, kao i prethodne godine.

U modernizaciju 33 prodavaonice i otvorenje tri specijjuna kuna.alizirana odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC) uloženo je više od 72,6 milijuna kuna.

“Proteklu poslovnu godinu u dm-u obilježio je nastavak razvoja prometa u segmentu OTC proizvoda koji je rastao za 37,4 posto u odnosu na poslovnu godinu 2016./2017. Nastavili smo s razvojem asortimana vlastite robne marke koji smo proširili s četiri nove marke: LVLY, Langhaarmädchen, 183 DAYS by trend IT UP te réell’e, a udio robne marke u ukupnom prometu dosegnuo je 30,53 posto”, istaknuo je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

Istraživanje Ipsosa2 pokazalo je kako ispitanici smatraju da je dm trgovački lanac koji najviše ulaže u lokalnu zajednicu (42 posto) i potiče kupce na razvijanje zdravih životnih navika (47 posto) te najviše brine o djelatnicima (68 posto) i potrebama kupaca (45 posto).

U protekloj poslovnoj godini neto plaća u prodavaonicama dm-a porasla je za 2,7 posto te je dosegnula 9.341,72 kuna.

Tako je u protekloj poslovnoj godini djelatnicima omogućio edukacije u trajanju od 128 dana kojima se pridružilo više od 1.210 djelatnica i djelatnika te su dodijeljene diplome prvoj generaciji dm akademije tijekom koje su djelatnice i djelatnici educirani za novo zanimanje drogerista.

“U protekloj poslovnoj godini dm je u zajednicu uložio više od 2,1 milijun kuna. Posebno smo ponosni što sugrađani svake godine u sve većem broju podupiru naše društveno odgovorne inicijative i kampanje. Ovogodišnja dm ženska utrka okupila je rekordan broj sudionica i sudionika – više od 8.000 trkačica i djece na Jarunu su promicali zdrav život te su uplatom kotizacija podržali udrugu Europa Donna Hrvatska. Akcija prikupljanja i recikliranja starog papira Zeleni korak u svojoj je sedmoj godini također oborila rekord. Za sudjelovanje se prijavilo 230 škola iz cijele Hrvatske i svaki deseti osnovnoškolac prikupljao je papir”, izjavila je Gordana Picek, voditeljica Nabave, marketinga i PR-a te Prodajne regije u dm-u.

U protekloj poslovnoj godini 684 djelatnika tvrtke volontiralo je u 169 ustanova, institucija i organizacija civilnog društva u 52 grada u Hrvatskoj.

Danas dm posluje u 157 prodavaonica te u 60 gradova u RH zapošljava 1.470 djelatnika.

U poslovnoj godini 2018./2019. kompanije će uložiti 80 milijuna kuna u modernizaciju prodavaonica i razvoj asortimana.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.