HTZ: Posljednji "Epic Week" dosegnuo 11 milijuna ljudi

Ekonomija 12. stu 201812:56 > 12:58
N1

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) izvijestila je u ponedjeljak da je na društvenim mrežama Facebook, Twitter i Instagram uspješno završila posljednji, četvrti nastavak kampanje "Epic Week in Croatia - Last call", koja je ostvarila doseg veći od 11 milijuna ljudi.

“Kampanja je ostvarila odličan doseg veći od 11 milijuna ljudi, a više od 8.000 novih fanova počelo je pratiti kanale HTZ-a na društvenim mrežama. U samoj nagradnoj igri sudjelovalo je više od 13.000 natjecatelja, a kampanja je polučila odlične rezultate na tržištima Velike Britanije, Francuske, Njemačke, Italije, Hrvatske, Češke, Poljske i Austrije”, navodi se u priopćenju HTZ-a.

U sklopu te kampanje turistima se predlaže više od 200 aktivnosti, lokacija i drugih sadržaja za kreiranje idealnog odmora u Hrvatskoj, provodi se na društvenim mrežama Facebook, Twitter i Instagram, na kojima se uz ostalo potiče pratitelje da sami iz ponuđenih aktivnosti kreiraju svoj odmor u Hrvatskoj te da to objave na mrežama. Time sudjeluju i u nagradnoj igri u kojoj HTZ pobjednika nagrađuje upravo njegovim odmorom iz snova u Hrvatskoj.

Pobjednik posljednje nagradne igre je šezdesetogodišnji Angelo Elefante iz Italije koji svoja putovanja koristi za istraživanja i upoznavanja s kulturom destinacija u kojima boravi, ističu iz HTZ-a.

“I posljednji nastavak Epic Week kampanje potvrdio je da je riječ o jednoj od popularnijih promotivnih aktivnosti Hrvatske turističke zajednice koja je odlično prihvaćena na mnogim stranim emitivnim tržištima, ali i među domaćim ljubiteljima putovanja. Svi dosadašnji pobjednici naše nagradne igre su uživali u odabranom putovanju kojeg su sami kreirali te sam siguran da će tako biti i ovaj put kada nam u Hrvatsku dolazi Angelo Elefante iz Italije”, poručio je u priopćenju direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Podsjeća i kako je cilj kampanje Epic Week bio strateško pozicioniranje Hrvatske kao zemlje bogate i široke ponude u kojoj svatko može pronaći zanimljivosti za sebe.

Iz HTZ-a prenose i izjavu pobjednika posljednje nagradne igre u sklopu te kampanje, Angela Elefantea koji ističe da je već samim biranjem aktivnosti koje bi volio doživjeti tijekom boravka u Hrvatskoj imao priliku uživati u zamišljenom putovanju te je pritom ostao zadivljen koliko čarolija krije naša zemlja.

Elefante je od ponuđenih doživljaja odabrao kušanje soparnika i bračkog vitalca, posjet Splitu, fotografiranje bračke “kuće u kući”, posjet Starogradskom polju te fotografiranje s dalmatinerom, poznatom hrvatskom pasminom, a HTZ mu je, kao iznenađenje, pripremio dodatni dan boravka u Hrvatskoj, u sklopu kojeg će biti pripremljen obilazak Omiša, rodnog grada hrvatskog nogometaša Ivana Perišića. Taj dodatni dan, odnosno doživljaj je odabran iz druge popularne kampanje HTZ-a “Croatia Feeds”, u sklopu koje je Hrvatska također promovirana i kroz uspjeh hrvatskih nogometaša na Svjetskom nogometnom prvenstvu u Rusiji pod naslovom “Krenite na turneju prvaka u malenoj državi koja se usudila sanjati”, napominju iz HTZ-a.

Inače, u kampanji “Epic Week” sudionici su s popisa 218 aktivnosti odabirali one koje bi činile njihov odmor iz snova, a u njoj su osim aktivnosti mogli birati i lokacije, znamenitosti, gradove, ali i okuse koje bi željeli doživjeti i okusiti tijekom svog posjeta Hrvatskoj. U nagradnoj igri sudjeluju svi koji su odabrane aktivnosti podijelili na društvenim mrežama, a u veliko finale ulaze oni čije su objave prikupile najveći broj lajkova, dok glavna nagrada ide osobi koja ima najbolji argumentirani opis zašto baš ona zaslužuje putovanje u Hrvatsku.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.