Nova DHL-ova anketa potrošača: Cijene etičnu proizvodnju i kvalitetu odjeće

Ekonomija 10. sij 201908:24 > 08:35
DHL

DHL već dugi niz godina ostvaruje blisko partnerstvo s modnom industrijom. Osim pružanja logističkih usluga za velike industrijske događaje, tvrtka također surađuje s važnim modnim udrugama i dodjeljuje nagrade mladim dizajnerima.

DHL-ovo najnovije istraživanje daje uvid u trenutne trendove i očekivanja potrošača. U istraživanju je sudjelovalo oko 6.000 ljudi iz Velike Britanije, Sjedinjenih Američkih Država, Italije, Australije i Japana, koji su odgovarali na pitanja o njihovim kupovnim navikama i razlozima njihove kupnje. Kao dugogodišnji logistički partner za dizajnere, modne događaje i robne marke, DHL je naručio istraživanje kako bi naglasio važnost jednostavne operativne globalne mreže, preciznosti, pouzdanosti i brzine za modnu industriju.

“DHL je naručio ovo istraživanje kako bi stekao još bolji uvid u trenutne modne trendove i ukazao na njihove paralele sa svijetom logistike. Obje industrije upravljaju globalnim mrežama i djeluju kreativno, točno i brzo “, rekao je Arjan Sissing, SVP Group Brand Marketing.  

DHL

Između ostalog, istraživanje pokazuje da potrošači u Velikoj Britaniji osobito cijene etičnu proizvodnju odjeće što znači da su u skladu sa strogim međunarodnim konvencijama i zakonima zaštite okoliša, dok žene u Japanu daju prednost kvaliteti proizvoda. 15% sudionika istraživanja pročitalo je oznaku kako bi vidjelo gdje je proizvedena odjeća; u Italiji ta brojka iznosi čak 41%. Osim toga, kupci žele znati može li i kako lanac isporuke proizvoda utjecati na okoliš. Jedna četvrtina ispitanika kaže su za njih važni pravedni uvjeti rada prilikom proizvodnje.

Stručnjaci poput britanske modne novinarke Karen Kay također naglašavaju na postojanje trenda povećanja svijesti o utjecaju na okoliš i društvenim aspektima, osobito među mlađom generacijom.

Od 2008. DHL se udružuje s organizatorima Fashion Weeks-a i nudi prilagođene usluge za pouzdanu i pravovremenu dostavu nezamjenjivih dizajnerskih uzoraka na modne revije. Između ostalih, trenutno ostvarujemo partnerstva s Fashion Weeks-ima u Londonu i Kopenhagenu, Amazon Fashion Week u Tokiju i Mercedes-Benz Fashion Weeks u Sydneyu i Moskvi. DHL također surađuje s vodećim industrijskim udruženjima diljem svijeta. U listopadu 2017. DHL i CFDA zajednički su objavili „Lanac opskrbe usmjeren na čovjeka“, istraživanje za uspješno poslovanje, identificiranje izvora prihoda, baze klijenata,proizvoda i financiranja u modnoj industriji.

Osim toga, DHL promiče i podupire mlade dizajnere s radionicama i nagradnim programima koji uključuju usluge prijevoza i mentorstvo na području logistike kako bi proširili svoje poslovanje na međunarodna tržišta. DHL također surađuje s raznim uglednim dizajnerima, uključujući i VETEMENTS koji su DHL-u posvetili posebnu kolekciju kao dio svoje kolekcije za proljeće / ljeto 2018. godine. DHL pruža informacije o aktualnim modnim pitanjima i partnerstvima putem društvenih medija kao što su Facebook, Twitter i Instagram. Facebook stranica “DHL Fashion” ima gotovo 200.000 sljedbenika.

Kao vodeći logistički partner za modnu industriju, DHL ima dugogodišnje iskustvo i stručnost na području modne logistike. Tvrtka nudi širok spektar prilagođenih logističkih rješenja, uključujući niz usluga za e-trgovinu, isporuku buticima i trgovačkim centrima, ili sveobuhvatno skladištenje i usluge s dodanom vrijednošću u posebnim modnim distribucijskim centrima. DHL-ove usluge nisu namijenjene samo velikim modnim tvrtkama i priznatim dizajnerima, već i talentiranim i ambicioznim novim dizajnerima kojima DHL pomaže u stvaranju imena u modnoj industriji s fleksibilnim logističkim rješenjima kako bi svoje kreacije dovele na piste modnih događanja ili u butike širom svijeta.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook| Instagram