Mlinarovi kupci na Faceboku odlučuju o cijeni krumpiruše i mogli bi ju srušiti na nevjerojatne 2 kune, kažu u Mlinaru.
‘Ako do 23:59 sati u nedjelju, 20. siječnja 2019., Mlinarovi kupci na Facebooku skupe više od 50.000 oznaka “sviđa mi se” – u ponedjeljak, 21. siječnja 2019., u svim će se Mlinarovim prodavaonicama u Hrvatskoj pita s krumpirom moći kupiti po cijeni od dvije kune’, priopćili su iz Mlinara.
Tijekom promotivne akcije koja je započela u ponedjeljak predviđeno je da potrošači cijenu pite s krumpirom mogu rušiti najparije na 4, onda na 3 i na kraju na dvije kune, ovisno o tome koliko ih se praktično okupi oko ideje prihvatljivije cijene i koliko ih na Facebooku “lajka” status krumpiruše s ponuđenom skalom nižih cijena.
Ova prilika da spontano organizirani potrošači kroz mali angažman na društvenoj mreži utječu na cijenu proizvoda, te sugeriraju proizvođaču povećani interes za pojedine segmente prodajnog asortimana – dugoročno mijenja komunikaciju između Mlinarove maloprodajne mreže i svakodnevnih kupaca, kažu iz tvrtke.