Čovjek koji je McDonald's učinio najboljim oglašivačem gost Dana komunikacija

Ekonomija 22. sij 201917:14 > 17:19
Promo

Objavljena su imena globalnih lidera i prvih predavača festivala – Matt Biespiel koji poručuje: „Statistika vam potvrđuje jeste li u pravu, tehnologija daje svrhu onome što radite, ali jedino vas kreativnost čini posebnima“, i Yousef Tuqan Tuqan, globalni direktor inovacija Accenture Interactivea.

Direktorica Dana komunikacija i programa festivala, Dunja Ivana Ballon, podijelila je svoja očekivanja za 2019. godinu: „Ove godine u Rovinju brišemo granice i povezujemo se s cijelim svijetom. Potvrdili smo dolazak globalnih lidera na festival, stoga su moja očekivanja vrlo jasna – da Hrvatska tijekom ta tri dana postane centar komunikacijske industrije.“

Davor Bruketa, predsjednik Uprave HURA-e naglasio je: „Na Dane komunikacija dovodimo najaktualnije svjetske prakse od Amerike do Azije, što je za tržište poput našeg zaista prilika za učenje i konstruktivne rasprave.“

O Danima komunikacija:

Iz godine u godinu Dani komunikacija bilježe sve veći porast posjetitelja koji je narastao za 80 % u samo dvije godine. Organizatori najavljuju zanimljiv i raznolik sadržaj te pozivaju sve oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću, predstavnike medija, studente i ostale profesionalce iz komunikacijske industrije. Rane prijave za kotizacije i smještaj bit će otvorene do 8. veljače 2019. Za više informacija o Danima komunikacija posjetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com.

Promo

HURA

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članovi HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dani komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik Cannes Lions i Effie Worldwide organizacija za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr

IAB Hrvatska:

IAB Hrvatska neprofitna je udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska zamišljen je kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga tako da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska osnivač je Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.

Promo

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.