Predsjednik Uprave nekadašnjeg kralja brze mode Karl Johan Persson objavio je da H&M više neće imati velike rasprodaje po kojem je trenutno poznat.
Promjena strategije rezultat je pada prodaje i pretrpanih skladišta proizvoda tvrtke kojih se nikako ne može riješiti.
“Slaba prodaja u četvrtom tromjesečju, djelomično uzrokovana neravnotežama u asortimanu marke H&M, rezultirala je potrebom za značajnim rasprodajama u prvom tromjesečju 2018. “, rekao je Persson u priopćenju investitorima prošlog proljeća.
Naime, div brze mode je zbog rekordnih četiri milijarde dolara vrijednih neprodanih proizvoda krajem 2018. zabilježio pad profita, i to četvrti kvartal zaredom.
Pad prodaje diva brze mode počeo je još 2016. Zapravo, problem se stvorio kada je H&M naručio prevelike količine odjeće, oslanjajući se na vjernost svojih dugogodišnjih kupaca, koji su ga, pak, “prevarili” i počeli kupovati na drugim mjestima (poput Zare i drugih brendova u vlasništvu španjolskog Inditexa), piše Slobodna Dalmacija.
“Ponuda je ključni problem. Moda, cijena, distribucija. Mislim da H&M ima problem s dvije od te tri stvari”, objasnio je Erik Sjostrom, jedan od dioničara u grupaciji.
Dodatno, kao razlog pada prodaje navodi se i loša prilagodba rastućoj online prodaji koju su drugi brendovi slične kategorije odavno uveli.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook| Instagram.