Njemački proizvođač sportske odjeće i opreme Adidas u srijedu je objavio da je prošlu godinu zaključio sa znatno većom neto dobiti, ali iskazuje manji optimizam u pogledu ove godine zbog uskih grla u proizvodnji.
Neto dobit mu je u 2018.poskočila za 45 posto, na 1,7 milijardi eura. Prihodi su mu uvećani tri posto, na rekordnih 21,9 milijardi eura.
Prihode u ovoj godini planiraju povećati pet do osam posto, objavio je Adidas.
Očekuju “snažan rast potražnje” za svojim odjevnim predmetima s kojim će po vlastitom priznanju teško držati korak zbog “manjkova u dobavnim lancima”.
“Očekuju se negativne posljedice po rast, ponajprije u Sjevernoj Americi tijekom prve polovine godine”, pojašnjavaju.
Ta je regija bila među “strateškim pokretačima rasta”, s dvoznamenkastim doprinosom rezultatima u 2018. godini, pored kineskog doprinosa i rastućeg poslovanja u segmentu e-trgovine, izjavio je izvršni direktor Kasper Rorsted.
U prognozi za 2019. u Adidasu očekuju da će Azija obraniti titulu ključnog tržišta s dvoznamenkastim rastom, dok se od Sjeverne Amerike i tržišta u nastajanju očekuju jednoznamenkaste stope rasta bliže 10 posto.
Neto dobit trebala bi ove godine porasti 10 do 14 posto, na 1,95 milijardi eura.
Iz Adidasa poručuju da će investitorima ponuditi dividendu od 3,35 eura po dionici temeljem rezultata za 2018., što je 29 posto više nego u 2017.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram