AD Plastik Grupa u prva tri ovogodišnja mjeseca ostvarila je 27,8 milijuna kuna neto dobiti ili 12,5 posto manje nego u istom razdoblju lani, uz poslovne prihode od 348,3 milijuna kuna ili 7,7 posto veće, pokazuje u ponedjeljak objavljeno financijsko izvješće te solinske kompanije za proizvodnju automobilskih dijelova.
Rashodi grupe istovremeno su porasli 12,7 posto, na 328,5 milijuna kuna.
Dobit grupe prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosila je 46 milijuna kuna ili 11,8 posto manje u odnosu na prvo tromjesečje 2018. godine.
U priopćenju AD Plastik ističe da je prvi dio ove godine obilježila završna etapa proizvodnih ciklusa ključnih vozila grupe, i to faze 1 Twinga i Smarta te Renault Clia, kao i da je u tijeku izmjena serijske proizvodnje navedenih modela s redizajniranim i moderniziranim verzijama.
Tako je krajem ožujka započela serijska proizvodnja novog Twinga, a za Smart fazu 2 i Renault Clio 5 očekuje se početak serijske proizvodnje u idućem razdoblju.
Iz kompanije ističu i da kretanje ovogodišnje EBITDA-e nije usporedivo s prošlom godinom zbog drugačijih etapa proizvodnih ciklusa kao i da će početak proizvodnje novih modela tijekom godine rezultirati rastom EBITDA-e. Osim toga, dodaju, do kraja godine završit će se i integracija Tisza Automotivea, njihove mađarske podružnice.
“U prva smo tri mjeseca ove godine najveće napore uložili u pripremu naših proizvodnih lokacija za početak serijske proizvodnje, ali i u pregovore s potencijalnim i postojećim kupcima. Unatoč padu prodaje automobila na europskom i ruskom tržištu, najave naših kupaca su više nego optimistične, što je vrlo pozitivan pokazatelj za daljnji rast našeg poslovanja”, ističe predsjednik Uprave AD Plastik Grupe Marinko Došen.
“Ostvarenim smo rezultatima zadovoljni jer su u skladu s onim što smo zadali, i do kraja ćemo godine realizirati planirane ciljeve”, zaključio je Došen.
Član grupe, društvo AD Plastik u prvom je tromjesečju ostvarilo poslovne prihode od 253,6 milijuna kuna, što je 1,5 posto više u odnosu na isto razdoblje lani, EBITDA-u od 29,5 milijuna kuna ili 11,9 posto manju te neto dobit od 21,2 milijuna kuna, što je 19,9 posto manje nego u prva tri mjeseca prošle godine.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.