Telekomunikacijska i medijska kompanija United Group B.V. planira svoje tržište u Europi proširiti ulaganjem od 700 milijuna eura (786,4 milijuna dolara) u sljedećih pet godina, rekla je u telefonskom intervjuu direktorica kompanije Victoriya Boklag za Reuters.
“Naši planovi se ubrzavaju, tako da ulažemo više nego što je originalno planirano u telekomunikacijske poslove”, rekla je Victoriya Boklag.
Prihod kompanije porastao je za 20 posto na gotovo 650 milijuna eura u 2018. godini. Grupa je osnovana 2000. i radi u šest bivših jugoslavenskih republika i ima gotovo 3,8 milijuna aktivnih računa u televizijskom, internetskom i telefonskom segmentu.
Zapošljava 4.500 ljudi od kojih 70 posto radi u telekomunikacijama. BC Partners je u ožujku od KKR-a otkupio većinski udio u United grupi u jednoj od najvećih akvizicija s privatnim kapitalom u regiji. KKR je zadržao značajan udio u Grupi.
United Group ima fiksnu mrežu na četiri od šest tržišta, mobilnu telefoniju u jednoj i povećava distribuciju svojih sadržaja preko digitalnih platformi kao sto je YouTube. Kompanija se suočava s izazovima u dobivanju licenci i za medijski i za telekomunikacijski posao, jer je konkurent državnim kompanijama, rekla je Boklag.
U okviru United Group posluje i TV N1.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.