HTZ: Interes za Hrvatskom u Sydneyu iznad svih očekivanja

Ekonomija 04. srp 201913:01 > 13:04
pixabay.com

Australski touroperatori i agenti u Sydneyju su na predstavljanju hrvatske turističke ponude pokazali velik interes za suradnju s hrvatskim partnerima, koji je premašio sva očekivanja, poručio je iz Sydneyja direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić nakon održane radionice u tom australskom gradu.

Radionica hrvatskih i australskih turističkih predstavnika u Sydneyju je održana u sklopu ovotjednog prvog velikog predstavljanja hrvatskog turizma u Australiji, na kojemu osim HTZ-a sudjeluje i nekoliko turističkih zajednica i tvrtki iz Hrvatske, ukupno njih 11, u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom pod sloganom “Experience Croatia, Feel Slovenia”.

Na radionici su, kako su izvijestili u četvrtak iz HTZ-a, sudjelovala 82 australska agenta i njihovi brojni touroperatori, među kojima “Experience Croatia & More”, koji ima više od 40 godina iskustva u turističkoj industriji i prvi je uveo prodaju Hrvatske kao turističke destinacije na australskom tržištu. Bili su još tu i “Greece and Mediterranean Travel Centre”, australska agencija specijalizirana za prodaju aranžmana u Grčkoj, Egiptu, Italiji, Španjolskoj, Malti i Hrvatskoj, “Excite Holidays”, vodeća australska, ali i globalna online putnička platforma za usluge putovanja, smještaja, prijevoza te “Sun Island Tours” specijaliziran za prodaju aranžmana u Hrvatskoj, Cipru, Egiptu, Grčkoj, Izraelu, Italiji, Jordanu, Malti, Portugalu, Sloveniji, Španjolskoj i Turskoj.

“Zanimanje za Hrvatskom i njezinom turističkom ponudom u Australiji premašilo je sva naša očekivanja. Predstavili smo našu ponudu pred vodećim australskim touroperatorima koji već nude Hrvatsku, ali i onima koji zbog velikog interesa Australaca za putovanjem u našu zemlju priželjkuju suradnju s hrvatskim turističkim partnerima”, komentirao je Kristjan Staničić. Dodao je da je HTZ-u ove godine u fokusu pojačana promocija Hrvatske na dalekim tržištima poput Kine, SAD-a, Kanade, Singapura, Južne Koreje i posebno Australije.

Veliko zanimanje Australaca potvrdio je i izvršni direktor Sun Island Toursa Paul Polyviou, pohvalivši se da su ove godine izdali posebnu brošuru posvećeno isključivo kružnim putovanjima hrvatskom obalom, kao i da interes u toj zemlji za putovanjima u Hrvatsku iz godine u godinu raste.

Među domaćima na radionici je sudjelovala i direktorica Turističke zajednice grad Zagreba Martina Bienenfeld, koja je Australiju ocijenila izuzetno bitnim tržištem za Zagreb, budući da njihovi turisti ostaju duže u destinaciji i za njih Zagreb ima odličnu ponudu za novac te im je ishodišna ili završna točka dužeg putovanja po Hrvatskoj i susjednim zemljama.

“Od 2015. bilježimo stalni porast dolazaka turista iz Australije, te smo s njima od tadašnjih oko 17 tisuća dolazaka i oko 34 tisuće noćenja u 2018. ‘narasli’ na 31 tisuću dolazaka i nešto više od 64 tisuće noćenja. To su porasti od čak 81 posto u dolascima i 91 posto u noćenjima, a nastavak pozitivnih trendova očekujemo i dalje”, kazala je Bienenfeld.

Luka Olivari, predstavnik Rijeke – Europske prijestolnice kulture 2020. istaknuo je pak da je i Rijeka izvrsno prihvaćena od australskih putničkih agenata, koji se dosta zanimaju za umjetnost, obrazovanje i pop-kulturu u Hrvatskoj, u čemu im Rijeka stvarno ima što ponuditi.

Završetak promocije hrvatske turističke ponude u Australiji bit će u petak 5. srpnja u Sydneyju pred dvadesetak vodećih australskih turističkih i lifestyle medija poput Travmedia, Get lost magazinea, Marie Claire, Gourmet Traveller, Travel Weekly Australia, SBS, Harper’s Bazaar, Travel Tolk, KarryOn, Escape, Luxury Travel Magazine i drugih.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mrežaTwitter|Facebook | Instagram.