Proizvođač piva Anheuser-Busch InBev u četvrtak je priopćio kako mu je dobit u drugom tromjesečju porasla potaknuta najboljim rezultatima obujma prodaje u zadnjih pet godina.
Belgijsko-brazilska pivovara koja posjeduje oko 500 pivskih brendova, uključujući Budweiser, Stella Artois i Coronu, izvijestila je o porastu neto dobiti za 14 posto, na 2,47 milijardi dolara u razdoblju od travnja do lipnja.
Dok su prihodi bili stabilni na 13,96 milijardi dolara, obujam prodaje je porastao za 2,1 posto, „potaknut snažnim rezultatima na mnogim ključnim tržištima, uključujući Meksiko, Brazil, Europu, Južnu Afriku, Nigeriju, Australiju i Kolumbiju”, kaže se u priopćenju.
„U drugom tromjesečju 2019. godine ostvarili smo najbolje rezultate obujma prodaje u više od pet godina”, izvijestili su iz AB InBeva.
Skupina za proizvodnju pića, koja je 2016. godine kupila svog najbližeg konkurenta SABMiller, poručila je kako se njena odluka da se usredotoči na premium brendove isplatila.
Unatoč tome, kupnja tvrtke SABMiller prouzročila je AB InBevu velike probleme sa 104,2 milijarde dolara duga, što je prisilio pivovaru da prošlog tjedna najavi prodaju svojih australskih ogranaka japanskoj skupini Asahi Holdings za 11,3 milijardi dolara.
“Očekujemo daljnji napredak na putu razduživanja do kraja 2019. godine”, priopćio je AB InBev.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows | i društvenih mreža Twitter |Facebook | Instagram