Prihodi od elektroničkih sportskih natjecanja u Njemačkoj snažno su porasli prošle godine, generirani prodajom ulaznica, medijskim pravima i sponzorskim ugovorima, pokazuje u ponedjeljak objavljeno istraživanje.
U odnosu na godinu ranije prihodi su poskočili 22 posto, na 62,5 milijuna eura u 2018., izvijestili su iz konzultantske kuće PricewaterhouseCoopers (PwC).
Prema odvojenom istraživanju Deloittea, iznosili su 70 milijuna eura.
Oko 40 posto prihoda dolazi od sponzorskih ugovora, navode u PwC-u, predviđajući da bi samo taj segment do 2023. godine mogao generirati više od 60 milijuna eura prihoda.
To znači da su sponzorstva „najvažniji izvor prihoda u sektoru e-sporta”, konstatira šef odjela tehnologije, medija i telekomunikacija u PwC-u Werner Ballhaus.
Njemačka je prema procijenjenom prihodu četvrta na svijetu – na prvom je mjestu SAD s prihodima od 191 milijun eura, na drugom Južna Koreja sa 158 milijuna eura a na trećem Kina sa 130 milijuna eura.
Njemačka je pritom najveće tržište elektroničkih sportskih natjecanja u Europi – prrimjerice, britansk je tržište generiralo samo 23 milijuna eura prihoda a francusko 21 milijun.
Istraživanje je objavljeno na marginama najvećeg svjetskog okupljanja industrije gejminga Gamescom u Kölnu, među čijim će istaknutim temama biti upravo e-sport.
Njemački olimpijski odbor trenutno službeno ne smatra elektronička sportska natjecanja sportom, ali medije su zainteresirali zahvaljujući rekordnom nagradnom fondu nedavnog svjetskog prvenstva u igranju Fortnitea od čak 30 milijuna dolara.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter|Facebook | Instagram.