Tvrtka dm-drogerie markt Hrvatska u poslovnoj je 2018./2019. godini, koja za tu tvrtku završava u rujnu, ostvarila ukupan promet od 2,22 milijarde kuna, što je rast od 4,8 posto. U širenje i modernizaciju prodajne mreže uloženo je 53,7 milijuna kuna, objavili su u četvrtak iz te tvrtke.
“Protekle poslovne godine nastavili smo ulagati u širenje prodajne mreže te smo otvorili četiri nove prodavaonice i modernizirali njih 18”, kazao je direktor dm-a Mirko Mrakužić.
Otvorena su, kako je naveo, i tri nova OTC odjela, a u OTC segmentu zabilježili su rast prometa od 31,23 posto.
Zabilježen je i rast broja kupaca – više od 88.000 kupaca svakodnevno posjeti dm prodavaonice, a rastao je i iznos prosječne kupovine, kazao je Mrakužić.
Iz dm-a su najavili da će u poslovnoj 2019./2020. godini uložiti 61,5 milijuna kuna u modernizaciju prodavaonica i razvoj asortimana.
Danas dm u Hrvatskoj ima 161 trgovinu u 61 gradu i zapošljava 1.565 djelatnika. Po podacima dm-a, prosječna neto plaća u dm prodavaonicama protekle je godine iznosila 10.200 kuna.
U protekloj poslovnoj godini, kako su naveli, više od 1.300 djelatnika dm-a provelo je 191 dan na edukacijama, a 587 djelatnika i djelatnica volontiralo je u 198 ustanova diljem Hrvatske.
Prema iznesenim podacima, u protekloj poslovnoj godini dm je u zajednicu uložio više od 1,9 milijuna kuna.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.